dc.contributor.advisor | Roučová, Eva | |
dc.contributor.author | Žižková, Iveta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:20:36Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:20:36Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-05-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29750 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá problematikou a následně diagnostikou vybraných didaktických pojmů u studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ.
Hlavním cílem bylo zjistit, do jaké míry spolu souvisí vnímání vybraných didaktických pojmů mezi studenty pedagogické fakulty a učiteli na prvním stupni základních škol.
Teoretická část se zabývá odborným vymezením výzkumné metody sémantického diferenciálu a vymezením zkoumaných pojmů.
V praktické části byly zjištěny a dále zpracovány pojetí didaktických pojmů pomocí metody sémantického diferenciálu. | cze |
dc.format | 134. 30 s. (12 591 znaků) | |
dc.format | 134. 30 s. (12 591 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | tvořivost | cze |
dc.subject | učení | cze |
dc.subject | technická gramotnost | cze |
dc.subject | didaktika | cze |
dc.subject | vzdělávací klima | cze |
dc.subject | konstrukce poznání | cze |
dc.subject | sebereflexe | cze |
dc.subject | pedagogická fakulta | cze |
dc.subject | osobnost učitele | cze |
dc.subject | kritické myšlení | cze |
dc.subject | creativity | eng |
dc.subject | teaching | eng |
dc.subject | technical literacy | eng |
dc.subject | didactics | eng |
dc.subject | educational climate | eng |
dc.subject | construction of knowledge | eng |
dc.subject | self-reflection | eng |
dc.subject | faculty of education at | eng |
dc.subject | personality of the teacher | eng |
dc.subject | critical thinking | eng |
dc.title | Diagnostika vybraných didaktických pojmů v sémantickém prostoru studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Diagnosis of Selected Didactic Terms In the Semantic Sphere of Students of Teaching of Primary School | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 22163 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma work raises the issues and subsequently the diagnostics selected didactis koncept of Students Primary School Teachers.
The aim of this work was to find out to what extent the perception of some chosen didactic concepts are related comparing students of pedagogical faculty and primary school teachers.
The theoretical part aims to the technical definition of the semantic differential research method and defines of the concepts.
In the practical part the data relating to conception didactic concepts were found and processed by method of semantic differential. | eng |
dc.date.accepted | 2012-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-TV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |