Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRoučová, Eva
dc.contributor.authorŽižková, Iveta
dc.date.accessioned2021-12-08T07:20:36Z
dc.date.available2021-12-08T07:20:36Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29750
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou a následně diagnostikou vybraných didaktických pojmů u studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠ. Hlavním cílem bylo zjistit, do jaké míry spolu souvisí vnímání vybraných didaktických pojmů mezi studenty pedagogické fakulty a učiteli na prvním stupni základních škol. Teoretická část se zabývá odborným vymezením výzkumné metody sémantického diferenciálu a vymezením zkoumaných pojmů. V praktické části byly zjištěny a dále zpracovány pojetí didaktických pojmů pomocí metody sémantického diferenciálu.cze
dc.format134. 30 s. (12 591 znaků)
dc.format134. 30 s. (12 591 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectučenícze
dc.subjecttechnická gramotnostcze
dc.subjectdidaktikacze
dc.subjectvzdělávací klimacze
dc.subjectkonstrukce poznánícze
dc.subjectsebereflexecze
dc.subjectpedagogická fakultacze
dc.subjectosobnost učitelecze
dc.subjectkritické myšlenícze
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectteachingeng
dc.subjecttechnical literacyeng
dc.subjectdidacticseng
dc.subjecteducational climateeng
dc.subjectconstruction of knowledgeeng
dc.subjectself-reflectioneng
dc.subjectfaculty of education ateng
dc.subjectpersonality of the teachereng
dc.subjectcritical thinkingeng
dc.titleDiagnostika vybraných didaktických pojmů v sémantickém prostoru studentů učitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.title.alternativeDiagnosis of Selected Didactic Terms In the Semantic Sphere of Students of Teaching of Primary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag22163
dc.description.abstract-translatedThis diploma work raises the issues and subsequently the diagnostics selected didactis koncept of Students Primary School Teachers. The aim of this work was to find out to what extent the perception of some chosen didactic concepts are related comparing students of pedagogical faculty and primary school teachers. The theoretical part aims to the technical definition of the semantic differential research method and defines of the concepts. In the practical part the data relating to conception didactic concepts were found and processed by method of semantic differential.eng
dc.date.accepted2012-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-TV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam