dc.contributor.advisor | Jandová, Renata | |
dc.contributor.author | Štorková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:21:56Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:21:56Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-07-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29796 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá praktickým využitím metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na prvním stupni. Teoretická část přibližuje pedagogickou diagnostiku z pohledu důležitosti ve školní praxi, pohled učitele na smysluplnost diagnostikování v závislosti
na odučených letech ve škole a názory na osobnost dítěte při zvládání role žáka v závislosti
na jeho fyzickém, psychickém a sociálním vývoji. V praktické části se zabývám rozhovorem s učiteli o praktičnosti a možnostech využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky v běžném prostředí školy. Následně uvádím okrajově rozbor kresebné projekční metody
a didaktických nestandardních testů. V závěru se zaměřuji na vyhodnocování sociálního klimatu třídy. Výzkumný vzorek je zaměřen na učitele a žáky prvního stupně základní školy v Českých Budějovicích. | cze |
dc.format | 107 s. (128 569 znaků) | |
dc.format | 107 s. (128 569 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Pedagogicko-psychologická diagnostika | cze |
dc.subject | Charakteristika metod pedagogicko-psychologické diagnostiky | cze |
dc.subject | Role žáka | cze |
dc.subject | Somatický | cze |
dc.subject | fyzický a sociální vývoj dítěte | cze |
dc.subject | Role učitele | cze |
dc.subject | Pedagogické a diagnostické kompetence učitele | cze |
dc.subject | Pedagogická praxe | cze |
dc.subject | Pedagogical-psychological diagnostics | eng |
dc.subject | Characteristics of methods of pedagogical-psychological diagnostics | eng |
dc.subject | Role of a pupil | eng |
dc.subject | Somatic | eng |
dc.subject | physical and social evolution of a child | eng |
dc.subject | Role of a teacher | eng |
dc.subject | Pedagogical and diagnostic competence of a teacher | eng |
dc.subject | Pedagogical practice | eng |
dc.title | Možnosti využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The Ways of the pedago-psychological diagnostic Methods at primary School | eng |
dc.title.alternative | The Ways of the pedago-psychological diagnostic Methods at primary School | cze |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 28535 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on a practical utilisation of methods of pedagogical-psychological diagnostics in a primary school. The theoretical part explores the role and importance of pedagogical diagnostics in a school, the view of a teacher on a meaningfulness of diagnosis in dependence on the years of his/her teaching experience, and positions on the personality of
a pupil in dependence of his/her physical, psychical and social development. The practical part consists of interviews with teachers where I asked about the practicality and possible ways of use of the methods of pedagogical-psychological diagnostics in the usual school environment. This is followed by an analysis of the drawing-projection method and didactic non-standard tests. This paper is concluded with an assessment of social climate in a class. The research has been conducted with the teachers and the pupils of the primary school in Ceske Budejovice. | eng |
dc.date.accepted | 2012-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - německý jazyk pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Prokešová, Ludmila | |