Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorŠtorková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-08T07:21:56Z
dc.date.available2021-12-08T07:21:56Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-19
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29796
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá praktickým využitím metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na prvním stupni. Teoretická část přibližuje pedagogickou diagnostiku z pohledu důležitosti ve školní praxi, pohled učitele na smysluplnost diagnostikování v závislosti na odučených letech ve škole a názory na osobnost dítěte při zvládání role žáka v závislosti na jeho fyzickém, psychickém a sociálním vývoji. V praktické části se zabývám rozhovorem s učiteli o praktičnosti a možnostech využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky v běžném prostředí školy. Následně uvádím okrajově rozbor kresebné projekční metody a didaktických nestandardních testů. V závěru se zaměřuji na vyhodnocování sociálního klimatu třídy. Výzkumný vzorek je zaměřen na učitele a žáky prvního stupně základní školy v Českých Budějovicích.cze
dc.format107 s. (128 569 znaků)
dc.format107 s. (128 569 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPedagogicko-psychologická diagnostikacze
dc.subjectCharakteristika metod pedagogicko-psychologické diagnostikycze
dc.subjectRole žákacze
dc.subjectSomatickýcze
dc.subjectfyzický a sociální vývoj dítětecze
dc.subjectRole učitelecze
dc.subjectPedagogické a diagnostické kompetence učitelecze
dc.subjectPedagogická praxecze
dc.subjectPedagogical-psychological diagnosticseng
dc.subjectCharacteristics of methods of pedagogical-psychological diagnosticseng
dc.subjectRole of a pupileng
dc.subjectSomaticeng
dc.subjectphysical and social evolution of a childeng
dc.subjectRole of a teachereng
dc.subjectPedagogical and diagnostic competence of a teachereng
dc.subjectPedagogical practiceeng
dc.titleMožnosti využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na 1. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeThe Ways of the pedago-psychological diagnostic Methods at primary Schooleng
dc.title.alternativeThe Ways of the pedago-psychological diagnostic Methods at primary Schoolcze
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag28535
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on a practical utilisation of methods of pedagogical-psychological diagnostics in a primary school. The theoretical part explores the role and importance of pedagogical diagnostics in a school, the view of a teacher on a meaningfulness of diagnosis in dependence on the years of his/her teaching experience, and positions on the personality of a pupil in dependence of his/her physical, psychical and social development. The practical part consists of interviews with teachers where I asked about the practicality and possible ways of use of the methods of pedagogical-psychological diagnostics in the usual school environment. This is followed by an analysis of the drawing-projection method and didactic non-standard tests. This paper is concluded with an assessment of social climate in a class. The research has been conducted with the teachers and the pupils of the primary school in Ceske Budejovice.eng
dc.date.accepted2012-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - německý jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProkešová, Ludmila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam