dc.contributor.advisor | Jandová, Renata | |
dc.contributor.author | Šiandrová, Sylvie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T07:22:06Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T07:22:06Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2011-12-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29801 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je rozdělena do šesti tematických celků. První popisuje specifické
poruchy učení všeobecně. Zkoumá historii, vývoj výzkumu SPU a jejich diagnostiku, nápravu a dělení . V dalších částech práce jsou popsány jednotlivé specifické poruchy učení podrobně. Druhý tematický celek charakterizuje příčiny, projevy, diagnostiku a reedukaci dyslexie, třetí celek dysgrafie, čtvrtý dysortografii a pátý výběr vhodného jazyka pro specifické poruchy.
Součástí práce je i sluchová učebnice španělštiny pro děti s dyslexií, která se skládá ze dvou částí: učebnice a CD, které slouží jako zvuková opora pro čtení textů a vysvětlení nově probírané gramatiky. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Sluchová učebnice španělštiny pro děti postižené specifickou poruchou učení - | cze |
dc.title.alternative | An auditory Spanish textbook for children afflicted with specific | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6668 | |
dc.description.abstract-translated | This Diploma thesis is divided into six thematic parts. The first one describes specific
learning disabilities generally. It explores history , progress of the research of specific learning disabilities and their diagnostic, rectification and their division. In the other parts specific learning disabilities are described in details. The second part characterizes
reasons, tokens, diagnostic and reeducation of dyslexia, the third part reasons, tokens, diagnostic and reeducation of dysgraphia, the fourth of dysortographia and the fifth of selection of a convenient language for specific learning disabilities.
This work includes also audio textbook of Spanish for children with specific learning disabilities, which contains two parts: textbook and CD that serves as an audio help for learning and explaining of new grammar. | eng |
dc.date.accepted | 2012-02-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ŠJ-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dvořáková, Miloslava | |