Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorVlasáková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T07:22:08Z
dc.date.available2021-12-08T07:22:08Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-01-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/29802
dc.description.abstractTato práce se zabývá možnostmi využití programu Filozofie pro děti k naplňování cílů průřezových témat na 1. stupni ZŠ. V teoretické části jsou shrnuty obecné cíle základního vzdělávání na základě současných kurikulárních dokumentů, dále jsou charakterizována průřezová témata Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a program Filozofie pro děti a popsána jejich vzájemná propojenost. V praktické části je popsáno sedm hodin uskutečněných v 5. ročníku ZŠ, v nichž byly využity metody Filozofie pro děti a tyto hodiny jsou rozebrány z filozofického hlediska i z hlediska zapojení průřezových témat. V reflexi praktické části je zhodnocen průběh těchto hodin a nastíněna možnost rozvíjení určitých dovedností v případě dlouhodobého používání programu.cze
dc.format88 s. (123 569 znaků)
dc.format88 s. (123 569 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFilozofie pro děticze
dc.subjectRVP ZVcze
dc.subjectprůřezová tématacze
dc.subjectosobnostní a sociální výchovacze
dc.subject1.stupeň ZŠcze
dc.subjecthledající společenstvícze
dc.subjectfilozofování s dětmicze
dc.subjectPhilosophy for Childreneng
dc.subjectFramework Education Programme for Elementary Educationeng
dc.subjectcross-curricular subjectseng
dc.subjectMoraleng
dc.subjectCharacter and Social Educationeng
dc.subjectPrimary schooleng
dc.subjectcommunity of inquiryeng
dc.subjectdoing philosophy with childreneng
dc.titleFilosofie pro děti na I. stupni základní školycze
dc.title.alternativePhilosophy for Children at Primary Schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag9925
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the possibilities of using the programme Philosophy for Children to fulfill the objectives of the cross-curricular subjects at Primary school. The theoretical part includes a summary of the objectives of elementary education, then it describes the cross-curricular subjects of the Framework Education Programme for Elementary Education and Philosophy for Children and their interconnection. In the practical part, seven lessons using methods of Philosophy for Children, taught in the 5th year of Primary school, are described and they are analyzed from the philosophical point of view and from the point of view of including the cross-curricular subjects. In the reflection, these lessons are evaluated and the possibility of developing certain skills of pupils in case of longer-term using of this programme is mentioned.eng
dc.date.accepted2012-02-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeCvach, Radek


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam