Prohlížení Zemědělská fakulta dle názvu
Zobrazují se záznamy 1003-1022 z 3421
-
Mapování prvků lidové architektury ve vybrané lokalitě
(Jihočeská univerzita, 2017)Tato diplomová práce, která je rozdělena na dvě části, se zabývá lidovou architekturou. Předmětem teoretické části je přehled o lidové architektuře na území ČR a vymezení základních pojmů, jež se týkají této problematiky. ... -
Mapování prvků lidové architektury ve vybrané lokalitě
(Jihočeská univerzita, 2018)Diplomová práce je svým obsahem zaměřena na mapování památek lidové architektury v různých oblastech Jihočeského kraje. V úvodní, teoretické části je nejprve uveden přehled o historickém vývoji venkovských staveb, používaných ... -
Mapování významných krajinných prvků ve vybraném území a návrh na registraci nového významného krajinného prvku
(Jihočeská univerzita, 2018)Významný krajinný prvek je nástrojem obecné ochrany přírody a krajiny, jejichž vyhlašování je formálně jedno z nejrychlejšího a nejjednoduššího způsobu zajištění ochrany. Zákon č. 114/1992 Sb. představuje základní legislativní ... -
Marker asistované selekce autoinkompatibilních rostlin řepky
(Jihočeská univerzita, 2007)Cílem této práce bylo využití molekulárních metod k analýze genů řepky, které jsou zapojeny do autoinkompatibilní (AI) reakce. -
Marketing inovovaných produktů na regionálním trhu potravin
(Jihočeská univerzita, 2013)Cílem práce bylo vytvořit a formulovat efektivní postup při zavádění inovovaných produktů na regionální trh potravin při využití nástrojů marketingového mixu. Návrh na nové uplatnění nástrojů marketingového mixu byl zpracován ... -
Marketing na úrovni měst a obcí
(Jihočeská univerzita, 2005) -
Marketingová komunikace agroturistických farem na Benešovsku
(Jihočeská univerzita, 2014)Hlavním cílem této práce bylo zhodnocení současné situace vybraných agroturistických farem na Benešovsku z hlediska jejich struktury, spolupráce s místní akční skupinou (MAS), způsobu a efektivnosti jejich marketingu. ... -
Marketingová komunikace vybraného podniku
(Jihočeská univerzita, 2006) -
Marketingová koncepce vybrané destinace cestovního ruchu
(Jihočeská univerzita, 2006) -
Marketingová situační analýza v konkrétním podniku
(Jihočeská univerzita, 2005) -
Marketingová situační analýza vybraného podniku
(Jihočeská univerzita, 2005) -
Marketingové plánování ve vybrané firmě
(Jihočeská univerzita, 2005) -
Marketingové plánování ve vybrané firmě
(Jihočeská univerzita, 2006) -
Marketingové řízení vybraných lázeňských zařízení na severní Moravě
(Jihočeská univerzita, 2006) -
Marketingový audit vybraného hotelu
(Jihočeská univerzita, 2006) -
Marketingový mix ve vybrané firmě
(Jihočeská univerzita, 2008)Předmětem této diplomové práce je analýza stávajícího marketingového mixu, zhodnocení v rámci podnikových cílů a návrhy pro zvýšení prodeje produktů analyzovaného podniku. Diplomová práce je zpracovávána v podmínkách velkého ... -
Marketingový mix vybraného minipivovaru
(Jihočeská univerzita, 2020)Předmětem diplomové práce je marketingový mix vybraného minipivovaru. Diplomová práce má vytvořit reálný návrh produktu, ceny, propagace, distribuce a působení na našem trhu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou, ... -
Marketingový mix vybraného pivovaru
(Jihočeská univerzita, 2020)Teoreticko-metodická analýza základního problému bude v diplomové práci souviset s problematikou saturovaných trhů, kde roste význam marketingového řízení firmy. Firmy, které ve své činnosti využívají marketingový management, ... -
Marketingový průzkum trhu ryb v České republice
(Jihočeská univerzita, 2007)Byla provedena analýza českého rybářství, SWOT analýza zpracovatelského odvětí rybářství a marketingový průzkum prodeje rybích komodit nejvýznamnějších firem. Následně byl proveden spotřebitelský marketingový průzkum formou ... -
Marketingový průzkum trhu ryb v ČR
(Jihočeská univerzita, 2009)Marketingový průzkum trhu ryb v České republice jsem zaměřila na prodej sladkovodních ryb, které jsou typické pro naši zemi. Konzumace sladkovodních ryb má v českých zemích dlouholetou tradici, naopak ryby mořské jsou ...