Prohlížení Zemědělská fakulta dle předmětu "analýza"
Zobrazují se záznamy 21-27 z 27
-
Podnikatelský záměr
(Jihočeská univerzita, 2021)Cílem této diplomové práce je posoudit realizovatelnost podnikatelského záměru v podobě agroturistického penzionu s wellness zázemím. Práce se skládá ze dvou základních částí. V teoretické části jsou za pomoci literatury ... -
Podnikatelský záměr - vybudování minipivovaru
(Jihočeská univerzita, 2021)Cílem diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu - vybudování minipivova-ru. Práce je rozdělena na dvě části. První část obsahuje vymezení základních pojmů, které slouží k sestavení podnikatelského záměru. Jsou ... -
Reologické vlastnosti směsi pšeničné mouky s přídavky cvrččí mouky
(Jihočeská univerzita, 2021)Diplomová práce je zaměřena na komplexní analýzu reologických vlastností směsi pšeničné mouky s přídavky cvrččí mouky. Na základě výsledných analýz a vlastního pekařského experimentu, se jevila směs s přídavky cvrččí mouky ... -
Rozdělení primární organické půdní hmoty v kambizemích a pseudoglejích oblasti Třeboňska
(Jihočeská univerzita, 2017)Bylo provedeno zhodnocení současného způsobu výpočtu obsahu humusu v půdách násobením faktoru 1,724 a shledáno, že způsob tohoto přepočtu je naprosto nevyhovující. Na vzorcích půd ze západní části lokality Třeboňska byla ... -
Řízení lidských zdrojů ve vybraném podniku
(Jihočeská univerzita, 2021)Tato diplomová práce se zabývá tématem řízení lidských zdrojů. Nejdříve je představena teoretická část, která se zabývá podnikem, jeho významem a funkcí. Poté je v práci popsáno řízení lidských zdrojů, kde jsou vysvětleny ... -
Stanovení obchodní strategie vybraného podniku služeb
(Jihočeská univerzita, 2008)Hlavním cílem mé diplomové práce je analýza stávající obchodní strategie zkoumaného subjektu. Na základě podrobné analýzy marketingu, konkurence a pozice cestovní kanceláře na trhu je vytvořena nová obchodní strategie, ... -
Strategie transformace firmy z úrovně malého na úroveň středního podniku
(Jihočeská univerzita, 2009)Cílem diplomové práce je analyzovat současný vývoj podniku, zvážit budoucí podobu firmy na úrovni střední velikosti, zjistit potenciál trhu a navrhnout optimální marketingovou politiku firmy. Hlavním cílem je návrh doporučení ...