Prohlížení Zemědělská fakulta dle předmětu "customer"
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
-
ŘÍZENÍ ODBYTU A VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY VE FIRMĚ BOHEMIA MACHINE S.R.O.
(Jihočeská univerzita, 2008) -
Spokojenost zákazníků s produkty dané společnosti ve vybrané lokalitě
(Jihočeská univerzita, 2020)Tématem této diplomové práce je spokojenost zákazníků s produkty dané společnosti ve vybrané lokalitě. Byla vybrána skupina AGROMĚŘÍN a prodejna Rynek nacházející se v Českých Budějovicích, která bude podrobněji popsána. ... -
Stanovení obchodní strategie vybraného podniku služeb
(Jihočeská univerzita, 2008)Hlavním cílem mé diplomové práce je analýza stávající obchodní strategie zkoumaného subjektu. Na základě podrobné analýzy marketingu, konkurence a pozice cestovní kanceláře na trhu je vytvořena nová obchodní strategie, ... -
Železniční doprava po vstupu do EU.
(Jihočeská univerzita, 2008)Cílem této diplomové práce je analýza managementu, marketingu produktů a vypracování takového marketingového dotazníku, pomocí kterého chci zjistit a následně vyhodnotit situaci vybraného podniku. Dílčím cílem je zmapovat ...