Spokojenost zákazníků s produkty dané společnosti ve vybrané lokalitě
Abstrakt
Tématem této diplomové práce je spokojenost zákazníků s produkty dané společnosti ve vybrané lokalitě. Byla vybrána skupina AGROMĚŘÍN a prodejna Rynek nacházející se v Českých Budějovicích, která bude podrobněji popsána. Cílem diplomové práce je analýza zájmu spotřebitelů o výrobky patřící do skupiny AGROMĚŘÍN a posouzení jejich spokojenosti se současnou nabídkou výrobků. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část obsahuje vysvětlení pojmů osobní prodej, kvalita, zákazník a spokojenost zákazníka. Popsán je i význam péče o zákazníka, metody měření spokojenosti zákazníků, řízení vztahů se zákazníky a oslovení zákazníka pomocí tradičních metod. Diplomová práce též vysvětluje podstatu hodnoty zákazníka, průběh nákupního rozhodování, modely spotřebního chování, druhy nákupů v souvislosti s nákupním rozhodováním a typologii zákazníků z hlediska nákupního chování. V závěru této části bylo vyjasněno ponákupní chování zákazníka a metody marketingového výzkumu. Aplikační část se zaobírá stručnou charakteristikou skupiny AGROMĚŘÍN a prodejnou Rynek v Českých Budějovicích. Dále je založena na provedení analýzy spokojenosti zákazníků s výrobky skupiny AGROMĚŘÍN a sběru dat prostřednictvím dotazníkového šetření v prodejně Rynek v Českých Budějovicích. V závěru diplomové práce jsou dle získaných výsledků navržena doporučení pro rozšíření nabídky pokrmů v bistru a navrženo vytvoření akčních letáků.