• Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku 

      Kašpar, Petr (Jihočeská univerzita, 2011)
      Hlavním cílem této diplomové práce je analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku ? STAKOPLAST CZ, spol. s r.o., výrobce platových oken a dveří na českém trhu. Na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a SWOT ...
    • Analýza nabídky služeb cestovního ruchu v dané oblasti 

      Martínková, Lucie (Jihočeská univerzita, 2020)
      Tato diplomová práce je zaměřena na analyzování nabídky služeb v oblasti Lipno nad Vltavou. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a aplikační. Teoretická část obsahuje základní odborné termíny z oblasti cestovního ...
    • Analýza služeb vybraného podniku z oboru cestovního ruchu a návrh jeho budoucího rozvoje 

      Studenovská, Šárka (Jihočeská univerzita, 2007)
      Diplomová práce je zaměřena na analýzu managementu a marketingu v podniku z oboru cestovniho ruchu s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj tohoto podniku.
    • Funkční potraviny a jejich uplatnění na regionálním trhu potravin 

      Zídková, Jana (Jihočeská univerzita, 2014)
      Cílem práce bylo charakterizovat přínos funkčních potravin pro lidské zdraví a formulovat efektivní postup při zavádění funkčních potravin na regionální trh potravin při využití nástrojů marketingového mixu. Byl proveden ...
    • Inovace ubytovacího zařízení 

      Sauerová, Patricia (Jihočeská univerzita, 2020)
      Diplomová práce, která nese název inovace ubytovacího zařízení, popisuje jak v současnosti funguje a jaký je stav Penzionu Krumlov. Popisuje také jak probíhá marketing, vedení a spokojenost zákazníků. Dále se zabývá ...
    • Marketingová komunikace agroturistických farem na Benešovsku 

      Krubner, Ladislav (Jihočeská univerzita, 2014)
      Hlavním cílem této práce bylo zhodnocení současné situace vybraných agroturistických farem na Benešovsku z hlediska jejich struktury, spolupráce s místní akční skupinou (MAS), způsobu a efektivnosti jejich marketingu. ...
    • Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin 

      Voráček, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2008)
      Cílem diplomové práce je analyzovat, v rámci spotřebního družstva Jednota České Budějovice, vnímání značky a účinnost reklamy na maloobchodním trhu potravin segmentovaném podle velikosti sídel. Navrhnout případnou změnu ...
    • Řídící procesy ve zvolené firmě kontrolované státem 

      Veselý, Karel (Jihočeská univerzita, 2007)
      Anylýza řídících procesů ve firmě kontrolované státem a doporučení na zlepšení situace.
    • ŘÍZENÍ ODBYTU A VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY VE FIRMĚ BOHEMIA MACHINE S.R.O. 

      Jílková, Anna (Jihočeská univerzita, 2008)
    • Strategie transformace firmy z úrovně malého na úroveň středního podniku 

      Lišková, Eva (Jihočeská univerzita, 2009)
      Cílem diplomové práce je analyzovat současný vývoj podniku, zvážit budoucí podobu firmy na úrovni střední velikosti, zjistit potenciál trhu a navrhnout optimální marketingovou politiku firmy. Hlavním cílem je návrh doporučení ...