Prohlížení Zemědělská fakulta dle předmětu "marketing"
Zobrazují se záznamy 1-10 z 10
-
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
(Jihočeská univerzita, 2011)Hlavním cílem této diplomové práce je analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku ? STAKOPLAST CZ, spol. s r.o., výrobce platových oken a dveří na českém trhu. Na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a SWOT ... -
Analýza nabídky služeb cestovního ruchu v dané oblasti
(Jihočeská univerzita, 2020)Tato diplomová práce je zaměřena na analyzování nabídky služeb v oblasti Lipno nad Vltavou. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a aplikační. Teoretická část obsahuje základní odborné termíny z oblasti cestovního ... -
Analýza služeb vybraného podniku z oboru cestovního ruchu a návrh jeho budoucího rozvoje
(Jihočeská univerzita, 2007)Diplomová práce je zaměřena na analýzu managementu a marketingu v podniku z oboru cestovniho ruchu s důrazem na nalezení vhodných doporučení pro budoucí rozvoj tohoto podniku. -
Funkční potraviny a jejich uplatnění na regionálním trhu potravin
(Jihočeská univerzita, 2014)Cílem práce bylo charakterizovat přínos funkčních potravin pro lidské zdraví a formulovat efektivní postup při zavádění funkčních potravin na regionální trh potravin při využití nástrojů marketingového mixu. Byl proveden ... -
Inovace ubytovacího zařízení
(Jihočeská univerzita, 2020)Diplomová práce, která nese název inovace ubytovacího zařízení, popisuje jak v současnosti funguje a jaký je stav Penzionu Krumlov. Popisuje také jak probíhá marketing, vedení a spokojenost zákazníků. Dále se zabývá ... -
Marketingová komunikace agroturistických farem na Benešovsku
(Jihočeská univerzita, 2014)Hlavním cílem této práce bylo zhodnocení současné situace vybraných agroturistických farem na Benešovsku z hlediska jejich struktury, spolupráce s místní akční skupinou (MAS), způsobu a efektivnosti jejich marketingu. ... -
Propagace značky vybrané firmy na trhu potravin
(Jihočeská univerzita, 2008)Cílem diplomové práce je analyzovat, v rámci spotřebního družstva Jednota České Budějovice, vnímání značky a účinnost reklamy na maloobchodním trhu potravin segmentovaném podle velikosti sídel. Navrhnout případnou změnu ... -
Řídící procesy ve zvolené firmě kontrolované státem
(Jihočeská univerzita, 2007)Anylýza řídících procesů ve firmě kontrolované státem a doporučení na zlepšení situace. -
ŘÍZENÍ ODBYTU A VZTAHŮ SE ZÁKAZNÍKY VE FIRMĚ BOHEMIA MACHINE S.R.O.
(Jihočeská univerzita, 2008) -
Strategie transformace firmy z úrovně malého na úroveň středního podniku
(Jihočeská univerzita, 2009)Cílem diplomové práce je analyzovat současný vývoj podniku, zvážit budoucí podobu firmy na úrovni střední velikosti, zjistit potenciál trhu a navrhnout optimální marketingovou politiku firmy. Hlavním cílem je návrh doporučení ...