• Marketingový průzkum trhu ryb v ČR 

      Levá, Lenka (Jihočeská univerzita, 2009)
      Marketingový průzkum trhu ryb v České republice jsem zaměřila na prodej sladkovodních ryb, které jsou typické pro naši zemi. Konzumace sladkovodních ryb má v českých zemích dlouholetou tradici, naopak ryby mořské jsou ...
    • Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin 

      Žák, Martin (Jihočeská univerzita, 2017)
      Diplomová práce se zabývá regionálními značkami a jejich úlohou na spotřebitelském trhu potravin, kde v teoretické části jsou na úvod vysvětleny základní pojmy, týkající se spotřebitelského chování a vztahu spotřebitelů k ...
    • Řízení služeb v letecké dopravě 

      Nováková, Ivana (Jihočeská univerzita, 2008)
      Tato diplomová práce je zaměřena na srovnání tradičních a nízkonákladových leteckých dopravců a jejich perspektivu do budoucnosti. Teoretická část se zabývá popisem a analýzou letecké dopravy jak v České republice, tak i ...