• Analýza chování spotřebitele na regionálním trhu potravin 

      Dostálová, Petra (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce analyzuje spotřebitelské chování na regionálním trhu potravin. První část je zaměřena na teoretickou část, která obsahuje základní pojmy související s danou problematikou. Druhá část je zaměřena na analýzu ...
    • Podnikatelský záměr - mobilní aplikace 

      Otáhal, Ondřej (Jihočeská univerzita, 2019)
      V diplomové práci jsou definovány základní pojmy související s podnikáním. V aplikační části pak zpracovávám podnikatelský záměr na vývoj mobilní aplikace formou psaného podnikatelského plánu včetně všech klíčových analýz ...
    • Podpora využití regionálních potravin ve školním stravování pomocí produktové mapy 

      Meloun, Martin (Jihočeská univerzita, 2016)
      Smyslem této práce je navrhnout soubor opatření, které zkrátí distribuční cesty mezi producenty regionálních potravin a školními jídelnami v okresu Jindřichův Hradec a zároveň podpoří vyšší uplatnění regionální, čerstvé, ...
    • Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce 

      Gazárek, Lukáš (Jihočeská univerzita, 2017)
      Diplomová práce popisuje chování spotřebitelů na trhu, dále se zaobírá značkou jako takovou a poté pojednává o jednotlivých regionálních značkách. Zaměřuje se na soutěž CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY a přínos této soutěže pro ...