Prohlížení Zemědělská fakulta dle předmětu "spotřebitel"
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
-
Nové formy distribuce a prodeje potravin se zaměřením na využití možností internetového obchodování
(Jihočeská univerzita, 2019)Diplomová práce "Nové formy distribuce a prodeje potravin se zaměřením na využití možností internetového obchodování" si klade za cíl na základě analýzy trhu potravin doporučit reálné uplatnění nových forem prodeje potravin ... -
Přínos značky CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY pro vybrané regionální výrobce
(Jihočeská univerzita, 2017)Diplomová práce popisuje chování spotřebitelů na trhu, dále se zaobírá značkou jako takovou a poté pojednává o jednotlivých regionálních značkách. Zaměřuje se na soutěž CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY a přínos této soutěže pro ... -
Spokojenost spotřebitelů s produkty pivovarského odvětví se zaměřením na minipivovary
(Jihočeská univerzita, 2020)Předmětem diplomové práce bylo charakterizovat spotřebitele a jejich spokojenost s produkty pivovarského odvětví, se zaměřením na minipivovary. V úvodu práce je přiblížena situace na zdejším trhu a v literární rešerši jsou ... -
Spotřebitelské vnímání biopotravin a jejich značek
(Jihočeská univerzita, 2019)Diplomová práce se zaměřuje na průzkum spotřebitelského vnímání biopotravin a jejich označení. Práce charakterizuje ekologické zemědělství, biopotraviny a proces jejich kontroly a označování. Cílem je zjistit, jaké je ... -
Systémy kontroly jakosti mléka v České republice
(Jihočeská univerzita, 2012)Předložená práce byla zaměřena na zmapování situace týkající se systémů kontrol jakosti mléka v České republice (Evropské unii) a posouzení problematiky kontroly jakosti mléka jak z hlediska zpeněžování, tak z hlediska ... -
Zahuštěné a sušené mléčné výrobky a jejich využití v potravinářském a krmivářském průmyslu
(Jihočeská univerzita, 2021)Cílem diplomové práce bylo posoudit využití a preference zahuštěných a sušených mléčných výrobků. Pro tento účel byly vytvořeny dva dotazníky. Dotazníkového šetření zaměřeného na využití a preference potravinářských produktů ...