• Analýza chování spotřebitele na regionálním trhu potravin 

      Dostálová, Petra (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce analyzuje spotřebitelské chování na regionálním trhu potravin. První část je zaměřena na teoretickou část, která obsahuje základní pojmy související s danou problematikou. Druhá část je zaměřena na analýzu ...
    • Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin 

      Žák, Martin (Jihočeská univerzita, 2017)
      Diplomová práce se zabývá regionálními značkami a jejich úlohou na spotřebitelském trhu potravin, kde v teoretické části jsou na úvod vysvětleny základní pojmy, týkající se spotřebitelského chování a vztahu spotřebitelů k ...
    • Spotřebitelské vnímání biopotravin a jejich značek 

      Crkalová, Zdeňka (Jihočeská univerzita, 2019)
      Diplomová práce se zaměřuje na průzkum spotřebitelského vnímání biopotravin a jejich označení. Práce charakterizuje ekologické zemědělství, biopotraviny a proces jejich kontroly a označování. Cílem je zjistit, jaké je ...