Prohlížení Zemědělská fakulta dle předmětu "spotřebitelské chování"
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
-
Analýza chování spotřebitele na regionálním trhu potravin
(Jihočeská univerzita, 2016)Diplomová práce analyzuje spotřebitelské chování na regionálním trhu potravin. První část je zaměřena na teoretickou část, která obsahuje základní pojmy související s danou problematikou. Druhá část je zaměřena na analýzu ... -
Regionální značky a jejich úloha na spotřebitelském trhu potravin
(Jihočeská univerzita, 2017)Diplomová práce se zabývá regionálními značkami a jejich úlohou na spotřebitelském trhu potravin, kde v teoretické části jsou na úvod vysvětleny základní pojmy, týkající se spotřebitelského chování a vztahu spotřebitelů k ... -
Spotřebitelské vnímání biopotravin a jejich značek
(Jihočeská univerzita, 2019)Diplomová práce se zaměřuje na průzkum spotřebitelského vnímání biopotravin a jejich označení. Práce charakterizuje ekologické zemědělství, biopotraviny a proces jejich kontroly a označování. Cílem je zjistit, jaké je ...