Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorKřížová, Marie
dc.date.accessioned2021-12-08T07:54:52Z
dc.date.available2021-12-08T07:54:52Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-03-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30116
dc.description.abstractAbstrakt Práce je zaměřena na problematiku prožitkového učení dítěte v předškolním věku. Cílem je vytvoření programu prožitkových aktivit, využitelných v mateřské škole. V teoretické části je charakterizováno prožívání a učení dítěte předškolního věku, popsány druhy učení, podrobněji učení prožitkové a jeho znaky, podmínky, které je nutné pro ně v mateřské škole vytvořit. Dále je charakterizována hra a dramatická výchova jako základní metody prožitkového učení a popsány fáze prožitkového učení při realizaci v mateřské škole. Praktická část obsahuje původní nabídku prožitkových aktivit, vycházející z cílů RVP PV. Metodou pozorování, analýzou videozáznamů, rozhovory s dětmi a rodiči bylo zjišťováno, jak prožitkové učení děti přijímaly a k jakým výstupům vzdělávání program přispěl. Výzkumem jsem zjistila, že je prožitkové učení pro děti předškolního věku vhodné, neboť přináší své výsledky ve vzdělávání a děti jej přijímají ochotně.cze
dc.format98 s.(24 651 znaků)
dc.format98 s.(24 651 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectevaluacecze
dc.subjectprožitekcze
dc.subjectprožitkové učenícze
dc.subjecttřídní programcze
dc.subjectevaluationeng
dc.subjectexperienceeng
dc.subjectexperiential learningeng
dc.subjectmonitor programmeeng
dc.titleProžitkové učení v mateřské školecze
dc.title.alternativeThe Experience Learning in Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag29467
dc.description.abstract-translatedThe work focuses on the issue of experiential learning in the preschool age child. The aim is to create a program of experiential activities to be used in kindergarten. The theoretical part is characterized by the preschool child's experience and learning process, it describes the different kinds of learning, more specifically experiential learning and its features, and the conditions that are required for them to create at nursery school. It furhter includes paly and drama as fundamental methods of experiential learning and a description of the experiential learning phase for implementation in kindergarten. The practical part contains the initial offer of experiential activities based on the goals of RVP PV. By means of observational methods, videorecording analysis, and interviews with children and parents, I detected how children adopt experiential learning and what learning outcomes the program contributed to. I found out through research that experiential learning for children of preschool age si appropriate since it produces results in education and children accept it willingly.eng
dc.date.accepted2013-04-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam