Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorDudová, Anna
dc.date.accessioned2021-12-08T08:03:23Z
dc.date.available2021-12-08T08:03:23Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30378
dc.description.abstractBakalářská práce řeší problém využití diafilmu jako vizuální technické pomůcky v prostředí mateřských škol v šedesátých a sedmdesátých letech 20. století. Zabývá se diafilmem jako pomůckou názorného sdělování, přibližuje pedagogické předpoklady využití diafilmu v mateřských školách. Na příkladu konkrétního souboru diafilmů určeném pro mateřské školy je z hlediska metodické připravenosti a vztahu k výchovným cílům socialistické pedagogiky popsáno a analyzováno místo diafilmu ve výchovném procesu mateřských škol. Obsahové analýze byl podroben soubor 25 diafilmů pro mateřské školy. Bylo konstatováno, že analyzovaný soubor byl po metodické stránce velmi dobře připraven, aby se stal velmi účinným prostředkem socialistické výchovy v prostředí mateřských škol, s přesahem i do nižších ročníků škol základních.cze
dc.format57 s. (126 699 znaků)
dc.format57 s. (126 699 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní pedagogikacze
dc.subjectsocialistická pedagogikacze
dc.subjectdidaktická technikacze
dc.subjectdiafilmcze
dc.subjectpre-school pedagogyeng
dc.subjectsocialistic pedagogyeng
dc.subjectdidactic technologyeng
dc.subjecttransparency filmeng
dc.titleDiafilm a předškolní výchova v čase socialistického experimentu.cze
dc.title.alternativeTransparency film and pre-school education at the time of the socialist experiment.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag35041
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's paper is concerned with the problem of using transparency film as a visual technical medium in kindergartens in the 1960s and 1970s. It deals with transparency film as a means of communication, shows the pedagogical presuppositions of using transparency films in kindergartens. The paper describes and analyses the place of transparency film within the educational process in kindergartens on the example of a collection of transparency films designed for kindergartens from the point of view of methodical preparation and relationship to the educational goals of socialist pedagogy. A collection of 25 transparency films for kindergarten was studied. The analysed collection was found to be methodically very well prepared to become an effective means of socialist education in kindergartens, suitable also for lower grades of primary schools.eng
dc.date.accepted2013-09-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam