dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Babková, Monika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:05:29Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:05:29Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2012-12-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30394 | |
dc.description.abstract | Ve své diplomové práci se zabývám kvadratickou rovnicí, nerovnicí a
kvadratickou funkcí a jejich výukou s využitím počítače a interaktivní tabule.
Vlastní práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické
části se zabývám motivací k učení, konstruktivizmem, hodnocením výukových
materiálů a interaktivitou ve školním prostředí. Uvádím závěry z vyučovacích hodin,
v nichž jsem vyzkoušela připravené pracovní listy se studenty SOŠ.
Praktická část obsahuje připravené pracovní listy pro výuku s interaktivní tabulí
v hodinách matematiky, které jsem vyzkoušela v praxi na SOŠ ve Strakonicích.
Annotation | cze |
dc.format | 67 s. (79 516 znaků) | |
dc.format | 67 s. (79 516 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kvadratická rovnice | cze |
dc.subject | kvadratická nerovnice | cze |
dc.subject | kvadratická funkce | cze |
dc.subject | konstruktivizmus | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | interaktivní tabule | cze |
dc.subject | quadratic equation | eng |
dc.subject | quadratic inequality | eng |
dc.subject | quadratic function | eng |
dc.subject | constructivism | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | interactive whiteboard | eng |
dc.title | Interaktivní výuka tématu kvadratické rovnice, nerovnice a kvadratické funkce na SOŠ | cze |
dc.title.alternative | Interactive lessons on quadratic equations, inequalities and quadratic functions of the Technical lyceum | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17247 | |
dc.description.abstract-translated | In my thesis I deal with quadratic equation, inequality and quadratic
function and their teaching with using computer and interactive whiteboard.
The thesis is devided into two parts, theoretical one and practical one. In the
theoretical part I deal with motivation to learning, constructivism, rating the
teaching materials and interactivity in the school surrounding. I state my conclusions
from lessons, where I used the prepaired worksheets with secondary vocational
school students.
The practical part includes my own created worksheets for teaching with
interactive whiteboard and their use in teaching on a secondary vocational school. | eng |
dc.date.accepted | 2013-02-12 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | M-TV/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |