Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKoldová, Helena
dc.contributor.authorBabková, Monika
dc.date.accessioned2021-12-08T08:05:29Z
dc.date.available2021-12-08T08:05:29Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2012-12-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30394
dc.description.abstractVe své diplomové práci se zabývám kvadratickou rovnicí, nerovnicí a kvadratickou funkcí a jejich výukou s využitím počítače a interaktivní tabule. Vlastní práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám motivací k učení, konstruktivizmem, hodnocením výukových materiálů a interaktivitou ve školním prostředí. Uvádím závěry z vyučovacích hodin, v nichž jsem vyzkoušela připravené pracovní listy se studenty SOŠ. Praktická část obsahuje připravené pracovní listy pro výuku s interaktivní tabulí v hodinách matematiky, které jsem vyzkoušela v praxi na SOŠ ve Strakonicích. Annotationcze
dc.format67 s. (79 516 znaků)
dc.format67 s. (79 516 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkvadratická rovnicecze
dc.subjectkvadratická nerovnicecze
dc.subjectkvadratická funkcecze
dc.subjectkonstruktivizmuscze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectinteraktivní tabulecze
dc.subjectquadratic equationeng
dc.subjectquadratic inequalityeng
dc.subjectquadratic functioneng
dc.subjectconstructivismeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectinteractive whiteboardeng
dc.titleInteraktivní výuka tématu kvadratické rovnice, nerovnice a kvadratické funkce na SOŠcze
dc.title.alternativeInteractive lessons on quadratic equations, inequalities and quadratic functions of the Technical lyceumeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17247
dc.description.abstract-translatedIn my thesis I deal with quadratic equation, inequality and quadratic function and their teaching with using computer and interactive whiteboard. The thesis is devided into two parts, theoretical one and practical one. In the theoretical part I deal with motivation to learning, constructivism, rating the teaching materials and interactivity in the school surrounding. I state my conclusions from lessons, where I used the prepaired worksheets with secondary vocational school students. The practical part includes my own created worksheets for teaching with interactive whiteboard and their use in teaching on a secondary vocational school.eng
dc.date.accepted2013-02-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-TV/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam