dc.contributor.advisor | Jošt, Jiří | |
dc.contributor.author | Bílá, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:05:30Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:05:30Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-01-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30395 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou specifických poruch učení, které mají vliv i na sociální život jedince. První část práce je věnována teoretických poznatkům z této oblasti. Hlavní část práce se zaměřuje na zkoumání dospělých dyslektických jedinců, kteří jsou porovnáváni s jedinci normálně se vyvíjejícími. Předmětem zkoumání jsou především sociální aspekty, specificky sebepojetí. | cze |
dc.format | 102 s. | |
dc.format | 102 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | dyslexie | cze |
dc.subject | encefalopatické poruchy | cze |
dc.subject | genetické informace | cze |
dc.subject | kognitivní aspekty | cze |
dc.subject | kontrolní skupina | cze |
dc.subject | sebepojetí | cze |
dc.subject | skupina dospělých dyslektiků | cze |
dc.subject | sociální aspekty | cze |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.title | Účinky specifických poruch učení na self-koncept a sociometrickou pozici dítěte ve třídě (práce je součástí rozsáhlejšího výzkumného projektu "Morfologické uvědomění u dyslektiků") | cze |
dc.title.alternative | Self-concept and sociometrical position in children with learning disabilities | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17288 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma paper looks at specific learning difficulties as a factor affecting,inter alia, social life of individuals. The initial section pays attention to theoretical concepts encountered in this field whilethe main part explores dyslectic adults and compares them with individuals undergoing normal development. The research effort aims primarily at the socially relevant aspects of their lives, in particular the self-concept. | eng |
dc.date.accepted | 2013-02-12 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-NJ/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Jílková, Olga | |