Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorHoudek, Václav
dc.date.accessioned2021-12-08T08:05:41Z
dc.date.available2021-12-08T08:05:41Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30427
dc.description.abstractAnotace Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Zabývá se motivací žáků při učení se anglickému jazyku na druhém stupni základní školy a také všeobecnými faktory, které mají vliv na celkovou úroveň zvládnutí tohoto cizího jazyka. V teoretické části je věnována pozornost kurikulárním dokumentům (Bílá kniha, RVP). Tyto dokumenty obsahují důležité kapitoly o výuce anglického jazyka na ZŠ. Dále jsou zde popsány základní a hlavní metody používané při výuce cizích jazyků a ke konci část je zde věnující se otázce motivace žáků ve vyučování. K praktické části se vztahuje výzkum, který proběhl formou dotazníku a testu. Informace, které byly takto shromážděny, slouží k zjištění stavu školní angličtiny v porovnání s tím, co se dnes děti mohou naučit mimo školu a do jaké míry jim to v budoucnu pomůže ve zdokonalování a zvládnutí tohoto jazyka.cze
dc.format94 s. (143 806 znaků)
dc.format94 s. (143 806 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: angličtinacze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectkurikulumcze
dc.subjectmetodycze
dc.subjectKey words: Englisheng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectcurriculumeng
dc.subjectmethodseng
dc.titleProblematika motivace ve výuce anglického jazykacze
dc.title.alternativeMatters of motivation in learning the English languageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21603
dc.description.abstract-translatedAbstract The thesis has a theoretical and empirical character. It deals with the motivation of the pupils learning the English language at the preparatory school and also with the general factors that affect the overall level of mastering this foreign language. The first part of the theoretical part is focused on the curricular documents (White paper, system of education). These documents contain important chapters about teaching the English language at the preparatory school. The second part is about the basic and main methods of learning foreign languages. The last part describes the pupils? motivation at school. A survey is related to the practical part. It was realized by the help of a questionnaire and a test. The received data inform us about the status of the school English in the comparison of what children can learn outside the school and how much is it important for their future improvement in the English language.eng
dc.date.accepted2013-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-NJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam