Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPospíšil, Aleš
dc.contributor.authorSvobodová, Edita
dc.date.accessioned2021-12-08T08:05:44Z
dc.date.available2021-12-08T08:05:44Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30434
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá fenoménem modelářství. První část práce je věnována historii modelů ve světě i v České republice. Nejprve je obecně popsána historie od pravěku až po současnost. Poté se práce soustřeďuje na vybrané modely a instituce, ve kterých modely nalezneme. Druhá část popisuje vybrané publikace a periodika, jež se zabývají tímto tématem. Ve třetí části se práce zabývá vztahem modelářství a výtvarné výchovy, popřípadě vztah modelářství a vyučování na základní škole. Jsou zde popsány názory dětí na modely a teoretický nástin projektů, jejichž hlavním tématem jsou modely. Práce si klade za cíl informovat především pedagogy o využití modelů ve vyučování.cze
dc.format80 s. (129 004 znaků)
dc.format80 s. (129 004 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectModelářstvícze
dc.subjecthistorie modelářstvícze
dc.subjectvyučovánícze
dc.subjectmodelcze
dc.subjectModel makingeng
dc.subjectmodel making historyeng
dc.subjectteachingeng
dc.subjectmodeleng
dc.titleFenomén modelářství ve výtvarné edukaci (teoretická práce)cze
dc.title.alternativeThe phenomenon model making in art educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21682
dc.description.abstract-translatedThis thesis explores the phenomenon of model making. The first part is devoted to the history of models in the world and in the Czech Republic. First, it is generally described the history from prehistoric times to the present. Further the thesis is focused on selected models and institutions in which models can be found. The second part describes selected publications and periodicals dealing with this topic. The third part deals with the relationship between model making and art education, or relationship model making and teaching at the elementary school. There are described children's views on theoretical models and outline projects whose the main theme are models. The work aims to inform teachers primarily about using of models in teaching.eng
dc.date.accepted2013-06-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-VV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŘepa, Karel


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam