dc.contributor.advisor | Šimková, Ivana | |
dc.contributor.author | Vobejdová, Vanda | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:05:47Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:05:47Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-01-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30440 | |
dc.description.abstract | Základem práce Pedagogické aspekty výuky čtení v 1. ročníku ZŠ je orientace v současné odborné literatuře, současných učebnicích i metodických příručkách, na jejichž základě byl zachycen současný stav výuky čtení v 1. ročnících ZŠ, čtení metodou analyticko-syntetickou a genetickou.
Diplomová práce obsahuje část teoretickou a část výzkumnou. V teoretické části byla analyzována problematika počátečního čtení. Na základě průzkumu čtenářských dovedností žáků byla provedena analýza současných užívaných metod a zhodnocen její přínos.
Výzkumná část práce se zaměřuje na zpracování dotazníkového šetření z hlediska praktického využití.
V závěru práce jsou naznačeny možnosti dalšího zdokonalování čtenářské úrovně žáka. | cze |
dc.format | 116 s., 14 s. příloh | |
dc.format | 116 s., 14 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Pedagogické aspekty výuky čtení v 1. ročníku ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Pedagogical aspects of teaching in the first form of primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21708 | |
dc.description.abstract-translated | This dissertation is about pedagogical aspects of teaching reader?s sklills in the first year at the primary school.
It is based on special contemporary literature, contemporary text books, and methodical manuals.
It describes current state of teaching reading in first year at the primary school by two methods. Analytical-synthetic method and genetical method.
This dissertation includes theoretic part and research part. In the theoretic part was analysed problems of initial reading. In this dissertation was made the analysis of contemporary used methods. The analysis was based on reader?s sklills research and there was evaluated the benefit of this analysis.
Research part concentrates on questionnaire survey from the point of view of practical use.
At the end of the dissertation are indicated next possibilities how to improve reader?s sklills level. | eng |
dc.date.accepted | 2013-02-06 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Mrkvičková, Iva | |