Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorVobejdová, Vanda
dc.date.accessioned2021-12-08T08:05:47Z
dc.date.available2021-12-08T08:05:47Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-01-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30440
dc.description.abstractZákladem práce Pedagogické aspekty výuky čtení v 1. ročníku ZŠ je orientace v současné odborné literatuře, současných učebnicích i metodických příručkách, na jejichž základě byl zachycen současný stav výuky čtení v 1. ročnících ZŠ, čtení metodou analyticko-syntetickou a genetickou. Diplomová práce obsahuje část teoretickou a část výzkumnou. V teoretické části byla analyzována problematika počátečního čtení. Na základě průzkumu čtenářských dovedností žáků byla provedena analýza současných užívaných metod a zhodnocen její přínos. Výzkumná část práce se zaměřuje na zpracování dotazníkového šetření z hlediska praktického využití. V závěru práce jsou naznačeny možnosti dalšího zdokonalování čtenářské úrovně žáka.cze
dc.format116 s., 14 s. příloh
dc.format116 s., 14 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titlePedagogické aspekty výuky čtení v 1. ročníku ZŠcze
dc.title.alternativePedagogical aspects of teaching in the first form of primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21708
dc.description.abstract-translatedThis dissertation is about pedagogical aspects of teaching reader?s sklills in the first year at the primary school. It is based on special contemporary literature, contemporary text books, and methodical manuals. It describes current state of teaching reading in first year at the primary school by two methods. Analytical-synthetic method and genetical method. This dissertation includes theoretic part and research part. In the theoretic part was analysed problems of initial reading. In this dissertation was made the analysis of contemporary used methods. The analysis was based on reader?s sklills research and there was evaluated the benefit of this analysis. Research part concentrates on questionnaire survey from the point of view of practical use. At the end of the dissertation are indicated next possibilities how to improve reader?s sklills level.eng
dc.date.accepted2013-02-06
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMrkvičková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam