Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorČapková, Klára
dc.date.accessioned2021-12-08T08:05:48Z
dc.date.available2021-12-08T08:05:48Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-01-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30443
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá porovnáním pojetí výuky minulého a předpřítomného času v učebnicích angličtiny pro 2. stupeň základních škol. Teoretická část se věnuje porovnání chápání obou časů ve vybraných vědeckých gramatikách a také porovnání výkladu těchto časů v gramatikách pedagogických. Dále se zabývá důležitostí gramatiky při výuce angličtiny. Praktická část se zaměřuje na samotnou prezentaci minulého a předpřítomného času v učebnicích angličtiny pro 2. stupeň základních škol. Zkoumá především typy kontextů, ve kterých jsou oba časy prezentovány, a typy cvičení určené k procvičování daných časů. Cílem porovnávání učebnic v této části je také zjištění, zda prezentace obou časů v těchto učebnicích odpovídá popisu získanému v odborných gramatikách.cze
dc.format99
dc.format99
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titlePojetí výuky předpřítomného a minulého času v učebnicích anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠcze
dc.title.alternativeThe Concept of Teaching the Present Perfect and the Simple Past tenses in Textbooks of English for Middle Schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21721
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is concerned with a comparison of the concept of teaching the Simple past and the Present perfect tenses in textbooks of English for middle schools. The theoretical part deals with the comparison of understanding both tenses in scientific grammars and also the comparison of interpretation of these tenses in pedagogical grammars. It is also concerned with the importance of grammar in the process of teaching English. The practical part focuses on the presentations of the Simple past and the Present perfect in textbooks of English for middle schools. It focuses mainly on the types of context they are presented in and also types of exercises intended for practising both tenses. The aim of the comparison of textbooks in this part is also to find out if the presentations of both tenses correspond with the description acquired from scientific and pedagogical grammars.eng
dc.date.accepted2013-02-13
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam