Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrušková, Lenka
dc.contributor.authorBohoňková, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-08T08:05:54Z
dc.date.available2021-12-08T08:05:54Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30455
dc.description.abstractDiplomová práce "Vztah dětí k jazykovému vzdělávání" pojednává o vztahu žáků k učení se cizím jazykům na vybraných Jihočeských základních školách. Teoretická část se zabývá pojetím výuky cizích jazyků na 1. stupni základních škol v České Republice, účastníky výukového procesu a motivací v jazykovém vzdělávání a osvojováním cizích jazyků v mateřských školách. Praktická část se věnuje dotazníkovému průzkumu, který zjišťuje vztah žáků k učení cizích jazyků a jejich postoje k významu znalosti cizího jazyka. Dotazníky byly určeny pro žáky z 5. tříd na deseti základních školách v Jižních Čechách.cze
dc.format80 s.
dc.format80 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectBilingvismuscze
dc.subjectcizí jazykcze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectosvojování cizích jazykůcze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectvýuka cizích jazykůcze
dc.subjectzákladní vzdělávánícze
dc.subjectžák.cze
dc.subjectBilingualismeng
dc.subjectforeign languageeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectlearning a foreign languageseng
dc.subjectpre-chool educationeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectteaching a foreign languageseng
dc.subjectprimary educationeng
dc.subjectpupil.eng
dc.titleVztah dětí k jazykovému vzdělávánícze
dc.title.alternativeTHE RELATION OF CHILDREN TO FOREIGN LANGUAGE EDUCATIONeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21787
dc.description.abstract-translatedThe thesis "The relation of children to foreign language education" deals with the relation of pupils learning foreign languages in selected South Bohemian primary schools. The theoretical part deals with the conception of teaching foreign languages in the first Elementary schools in the Czech Republic, participants in the learning process and motivation in language education and learning foreign languages in kindergartens. The practical part is devoted to the questionnaire research, which determines the relation of pupils to learn foreign languages and their attitudes to the importance of foreign language knowledge. The questionnaires were designed for students from 5th classes in ten elementary schools in South Bohemia.eng
dc.date.accepted2013-05-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBrcková, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam