Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVálková, Milena
dc.contributor.authorHoudková, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T08:05:57Z
dc.date.available2021-12-08T08:05:57Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2012-12-13
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30460
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá domácím vzděláváním. Teoretická část vymezuje základní pojmy domácího vzdělávání a charakterizuje vývoj žáka mladšího školního věku. Dále je zde rozebrána historie, vývoj a legislativa domácího vzdělávání. Poslední část popisuje domácí vzdělávání v praxi z pohledu rodiny a z pohledu institucí. Praktická část diplomové práce je zaměřena na hledání společných znaků rodin a dětí v domácí škole. Tato část se opírá o informace získané prostřednictvím rozhovorů s rodiči a pedagogy. Výsledky analýzy rozhovoru jsou zaznamenány ve vyhodnocení hypotéz.cze
dc.format105 s., 76 s. (263 366 znaků)
dc.format105 s., 76 s. (263 366 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdomácí vzdělávánícze
dc.subjectindividuální vzdělávánícze
dc.subjectdomácí školacze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectpsychomotorický vývojcze
dc.subjectvývoj žáků mladšího školního věkucze
dc.subjecthome educationeng
dc.subjectindividual educationeng
dc.subjecthomeschoolingeng
dc.subjectsocializationeng
dc.subjectpsychomotor developmenteng
dc.subjectdevelopment of primary school pupilseng
dc.titleDomácí vzdělávánícze
dc.title.alternativeHome Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21818
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with homeschooling. Theoretical part defines the basic concepts of homeschooling and describes the development of a child from six to eleven years of age. There is also analysis of history, development and legislation of homeschooling. The last part describes the practice of homeschooling from the perspective of the family and the institutions. Practical part of the thesis is focused on the search for common characteristics of families and children in homeschooling. This section is based on information obtained through interviews with parents and teachers. Analysis results are reported in the interview evaluation of hypotheses.eng
dc.date.accepted2013-02-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-ICTcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProkešová, Ludmila


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam