dc.contributor.advisor | Hricová, Alena | |
dc.contributor.author | Holubová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:06:04Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:06:04Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30470 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce - Přístupy ve vzdělávání romských žáků na Křesťanské ZŠ v Jihlavě - obsahuje teoretické poznatky, které se vztahují k problematice vzdělávání romských žáků, a dále pak je tvořena kvalitativní výzkumnou částí.
Hlavním cílem mé diplomové práce je identifikovat subjektivní pohled romského žáka na proces vzdělávání. Dílčími cíly je porovnat tento pohled u jednotlivých školních tříd (1. a 2. stupně ZŠ) a dále pak, zda se tento názor liší v případě žáka a pedagoga. Informace nutné ke zpracování výzkumné části byly získány metodou kvalitativního výzkumu, technikou polořízeného rozhovoru s romskými žáky z 1. a 2. stupně a s pedagogickými pracovníky školy. | cze |
dc.format | 90 s., 17 s. | |
dc.format | 90 s., 17 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | multikulturní výchova | cze |
dc.subject | romská rodina | cze |
dc.subject | romské dítě | cze |
dc.subject | romské etnikum | cze |
dc.subject | vzdělávání romských žáků | cze |
dc.subject | multicultural education | eng |
dc.subject | Roma family | eng |
dc.subject | Roma child | eng |
dc.subject | Roma ethnic group | eng |
dc.subject | education of Roma students | eng |
dc.title | Přístupy ve vzdělávání romských žáků na Křesťanské ZŠ v Jihlavě | cze |
dc.title.alternative | Approaches in the education of Roma children in Christian school in Jihlava | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21868 | |
dc.description.abstract-translated | My diploma thesis called Approaches in the Education of Roma Children in Christian School in Jihlava comprises both theoretical pieces of knowledge relating to issues of Roma children education and, furthermore, a qualitative research part.
The primary goal of my thesis is to identify Roma pupil internal opinion of education procedure. As partial goals I set myself the comparison of this point of view with a particular grade (at the first and the second stage) and, also, to ascertain if there is a difference between pupil´s and teacher´s view.
All information necessary for my diploma thesis research part were acquired by the qualitative research method, semi-structured interview technique with Roma pupil at the first and the second stage of the basic school, and the pedagogical staff. | eng |
dc.date.accepted | 2013-05-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Murad, Salim | |