Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHricová, Alena
dc.contributor.authorHolubová, Klára
dc.date.accessioned2021-12-08T08:06:04Z
dc.date.available2021-12-08T08:06:04Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30470
dc.description.abstractDiplomová práce - Přístupy ve vzdělávání romských žáků na Křesťanské ZŠ v Jihlavě - obsahuje teoretické poznatky, které se vztahují k problematice vzdělávání romských žáků, a dále pak je tvořena kvalitativní výzkumnou částí. Hlavním cílem mé diplomové práce je identifikovat subjektivní pohled romského žáka na proces vzdělávání. Dílčími cíly je porovnat tento pohled u jednotlivých školních tříd (1. a 2. stupně ZŠ) a dále pak, zda se tento názor liší v případě žáka a pedagoga. Informace nutné ke zpracování výzkumné části byly získány metodou kvalitativního výzkumu, technikou polořízeného rozhovoru s romskými žáky z 1. a 2. stupně a s pedagogickými pracovníky školy.cze
dc.format90 s., 17 s.
dc.format90 s., 17 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmultikulturní výchovacze
dc.subjectromská rodinacze
dc.subjectromské dítěcze
dc.subjectromské etnikumcze
dc.subjectvzdělávání romských žákůcze
dc.subjectmulticultural educationeng
dc.subjectRoma familyeng
dc.subjectRoma childeng
dc.subjectRoma ethnic groupeng
dc.subjecteducation of Roma studentseng
dc.titlePřístupy ve vzdělávání romských žáků na Křesťanské ZŠ v Jihlavěcze
dc.title.alternativeApproaches in the education of Roma children in Christian school in Jihlavaeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21868
dc.description.abstract-translatedMy diploma thesis called Approaches in the Education of Roma Children in Christian School in Jihlava comprises both theoretical pieces of knowledge relating to issues of Roma children education and, furthermore, a qualitative research part. The primary goal of my thesis is to identify Roma pupil internal opinion of education procedure. As partial goals I set myself the comparison of this point of view with a particular grade (at the first and the second stage) and, also, to ascertain if there is a difference between pupil´s and teacher´s view. All information necessary for my diploma thesis research part were acquired by the qualitative research method, semi-structured interview technique with Roma pupil at the first and the second stage of the basic school, and the pedagogical staff.eng
dc.date.accepted2013-05-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMurad, Salim


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam