Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUrbánek, Petr
dc.contributor.authorSchamsová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-08T08:06:22Z
dc.date.available2021-12-08T08:06:22Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2012-12-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30496
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na analýzu profesní orientace a jednotlivých motivů důležitých pro volbu učitelské profese studentů Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. První část práce zpracovává obecně problematiku učitelství, začínajících učitelů a prestiže tohoto povolání. Výzkumná část práce je zaměřena na analýzu a interpretaci jednotlivých motivů. V závěru práce jsou shrnuty poznatky našeho výzkumu.cze
dc.format68 stran
dc.format68 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleProfesní orientace a motivy studentů učitelství k učitelské profesicze
dc.title.alternativeThemes of student teachers to the teaching professioneng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag22015
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis analyses the professional aim and the individual motives that influence the decision of students of the Faculty of Education, University of South Bohemia to become teachers. The first part of the work deals in general with the issues of teaching, beginner teachers and the prestige of this occupation. The research part focuses on the analysis and interpretation of individual motives. An overview of our research results is provided in the conclusion.eng
dc.date.accepted2013-02-11
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-NJ/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProcházka, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam