Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHašek, Roman
dc.contributor.authorBouchalová, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:06:25Z
dc.date.available2021-12-08T08:06:25Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30500
dc.description.abstractTato práce se zabývá interaktivní výukou stereometrie na středním odborném učilišti. Vytvořené výukové materiály jsou zaměřeny především pro výuku stereometrie na SOU strojního zaměření. Materiály vycházejí z RVP platného pro tento typ studia, avšak nelze vyloučit užití vytvořených interaktivních materiálů i pro výuku stereometrie na jiných školách. Cílem je zprostředkování poměrně obtížné kapitoly jako je stereometrie snadnou formou, za pomoci moderních prostředků, které nám dnešní doba nabízí. Pro zefektivnění výuky stereometrie využívám ve své práci optimální množství programů a také mnoho dynamických aplikací, které usnadní práci jak učitelům, tak studentům.cze
dc.format64
dc.format64
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinteraktivní výukacze
dc.subjectstereometriecze
dc.subjectinteractive teachingeng
dc.subjectstereometryeng
dc.titleInteraktivní výuka stereometrie na SOUcze
dc.title.alternativeInteractive stereometry education at a secondary technical schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag22102
dc.description.abstract-translatedThis paper deals with interactive teaching of stereometry at a secondary vocational school. All the created educational materials are mainly focused on the teaching of stereometry at a Secondary Vocational School of Engineering and are based on the Framework Educational Programme valid for this type of study. However the application of these interactive materials in teaching of stereometry at other schools is also possible. The aim of this thesis is to present stereometry, which is a relatively difficult chapter of study, in an easy way, using modern means provided by the present time. To make the teaching of stereometry more effective, in my thesis I use an optimal number of programs as well as a lot of dynamic applications that facilitate the teachers´ and students´ work.eng
dc.date.accepted2013-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-VT/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.description.defenceDiplomantka představila obsah a strukturu své práce. Vytvořené materiály prezentovala prostřednictím konkrétních příkladů. V závěru zodpověděla dotazy komise.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam