dc.contributor.advisor | Andrášová, Hana | |
dc.contributor.author | Roubíčková, Žaneta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:06:43Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:06:43Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-01-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30522 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá metodou webquestu a jejím využitím ve výuce německého jazyka. Teoretická část pojednává o vzniku této metody, definici, struktuře a druzích webquestů. Dále práce nahlíží na webquest z hlediska jeho didaktického přínosu. V neposlední řadě je věnována pozornost webquestu ve výuce cizího jazyka.
Praktická část obsahuje příklady tvorby vlastních webquestů ve výuce německého jazyka a zhodnocení vyučovací hodiny, v níž byla tato metoda realizována (včetně reakcí žáků). Na závěr jsou uvedeny odkazy na již hotové webquesty, jichž lze využít ve výuce německého jazyka. | cze |
dc.format | 81 s. | |
dc.format | 81 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | webquest | cze |
dc.subject | konstruktivismus | cze |
dc.subject | projektová a problémová metoda | cze |
dc.subject | autonomní učení | cze |
dc.subject | skupinová práce | cze |
dc.subject | webquest | eng |
dc.subject | constructivism | eng |
dc.subject | project and problem method | eng |
dc.subject | autonomic learning | eng |
dc.subject | group work | eng |
dc.title | Webquest ve výuce německého jazyka | cze |
dc.title.alternative | Webquest in German Language Teaching | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 22360 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the method of webquest and its use in the German language teaching. The theoretical part gives the characteristics of this method, its definition, structure and various kinds of webquest. Then the thesis studies the didactical contribution of the webquest. And finally the thesis is focused on the using of the webquest in the foreign language teaching.
The practical part contains the examples of the own created webquests in the German language teaching and it evaluates the lessons where the method of webquest was introduced and implemented (it also evaluates the response of the learners). In conclusion, there are given the links to the completed webquests that can be used in the German language teaching. | eng |
dc.date.accepted | 2013-02-06 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-NJ/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |