Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorVacikar, Pavel
dc.date.accessioned2021-12-08T08:06:48Z
dc.date.available2021-12-08T08:06:48Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30528
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá využitím moderních digitálních technologií při konstruktivistickém pojetí výuky fyziky na základní škole. Práce mapuje vývoj výuky fyziky od nejranějšího období až po současnost. Velká pozornost je věnována analýze a komparaci softwarových produktů včetně příkladů použití. V rámci práce byla vytvořena praktická část na simulaci fyzikálních jevů a několik didaktických her. Část vytvořených programů i jejich výstupů byla použita přímo při výuce fyziky na základní škole a na nižším stupni víceletého gymnázia a prostřednictvím pedagogické sondy byla ověřena jejich efektivita.cze
dc.format118 s., příloha xviii s.
dc.format118 s., příloha xviii s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfyzikacze
dc.subjecthistorie výuky fyzikycze
dc.subjectvýpočetní technikacze
dc.subjectsoftware pro fyzikucze
dc.subjectphysicseng
dc.subjecthistory of physics teachingeng
dc.subjectcomputer technologyeng
dc.subjectsoftware for physicseng
dc.titlePočítačová podpora výuky fyziky na ZŠcze
dc.title.alternativeComputer aided physics teaching in elementary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag24462
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the use of modern digital technologies in a constructivist approach to physics teaching in elementary school. The thesis describes development of physics teaching strategies from the earliest period to present. Great attention is paid to an analysis and comparison of particular software products including examples. The practical part of the thesis concentrates on simulation of physical phenomena and includes several educational games. A group of the created programs and their outputs were used directly in physics teaching at the elementary school and the lower level of grammar schools. Efficiency of the programs was proved by pedagogical test.eng
dc.date.accepted2013-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-TchV/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam