dc.contributor.advisor | Černý, Rostislav | |
dc.contributor.author | Pokorná, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:07:06Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:07:06Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2012-12-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30546 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem diplomové práce bylo vytvoření výukové trasy v okolí Mařského vrchu, která by mohla sloužit jako doplněk výuky přírodopisu především pro 2. stupeň základní školy a odpovídající ročníky víceletých gymnázií.
V diplomové práci jsem se zaměřila na zpracování charakteristiky oblasti, didaktických doporučení a návrh trasy s jednotlivými zastávkami. Zastávek bylo navrženo celkem jedenáct. Ke každé zastávce byl zpracován její popis, didaktické využití pro konkrétní vyučovací předměty, otázky a úkoly, případně didaktické hry, které s danou zastávkou souvisí. K některým zastávkám byly vytvořeny pracovní listy. Ze všech
zastávek byly pořízeny dokumentační fotografie. | cze |
dc.format | 70 | |
dc.format | 70 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výuková trasa | cze |
dc.subject | Mařský vrch | cze |
dc.subject | přírodopis | cze |
dc.subject | 2. stupeň základní školy | cze |
dc.subject | víceletá gymnázia | cze |
dc.subject | didaktické hry | cze |
dc.subject | pracovní listy | cze |
dc.subject | teaching path | eng |
dc.subject | Mařský vrch | eng |
dc.subject | biology | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | grammar school | eng |
dc.subject | educational games | eng |
dc.subject | worksheets | eng |
dc.title | Návrh geologicko-přírodovědné výukové trasy v okolí Mářského vrchu u Vimperku | cze |
dc.title.alternative | The proposal of geological-biological teaching path around Mařský vrch near Vimperk | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 26701 | |
dc.description.abstract-translated | The main aim of this thesis was to create a teaching path around Mařský vrch, which could serve as a supplement to teaching biology especially for primary schools and grammar schools (children of age 11 to 15).
In this thesis, I focused on the processing characteristics of the area, didactical recommendation and the proposal of the path with various stops. Eleven stops were designed. Description and educational use for specific subjects, questions and challenges, or educational games to each of the stops were processed. Worksheets were created for some stops. Documentary photographs were made for all of the stops. | eng |
dc.date.accepted | 2013-02-04 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Př-Ch/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |