Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČerný, Rostislav
dc.contributor.authorPokorná, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T08:07:06Z
dc.date.available2021-12-08T08:07:06Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2012-12-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30546
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce bylo vytvoření výukové trasy v okolí Mařského vrchu, která by mohla sloužit jako doplněk výuky přírodopisu především pro 2. stupeň základní školy a odpovídající ročníky víceletých gymnázií. V diplomové práci jsem se zaměřila na zpracování charakteristiky oblasti, didaktických doporučení a návrh trasy s jednotlivými zastávkami. Zastávek bylo navrženo celkem jedenáct. Ke každé zastávce byl zpracován její popis, didaktické využití pro konkrétní vyučovací předměty, otázky a úkoly, případně didaktické hry, které s danou zastávkou souvisí. K některým zastávkám byly vytvořeny pracovní listy. Ze všech zastávek byly pořízeny dokumentační fotografie.cze
dc.format70
dc.format70
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýuková trasacze
dc.subjectMařský vrchcze
dc.subjectpřírodopiscze
dc.subject2. stupeň základní školycze
dc.subjectvíceletá gymnáziacze
dc.subjectdidaktické hrycze
dc.subjectpracovní listycze
dc.subjectteaching patheng
dc.subjectMařský vrcheng
dc.subjectbiologyeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectgrammar schooleng
dc.subjecteducational gameseng
dc.subjectworksheetseng
dc.titleNávrh geologicko-přírodovědné výukové trasy v okolí Mářského vrchu u Vimperkucze
dc.title.alternativeThe proposal of geological-biological teaching path around Mařský vrch near Vimperkeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26701
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this thesis was to create a teaching path around Mařský vrch, which could serve as a supplement to teaching biology especially for primary schools and grammar schools (children of age 11 to 15). In this thesis, I focused on the processing characteristics of the area, didactical recommendation and the proposal of the path with various stops. Eleven stops were designed. Description and educational use for specific subjects, questions and challenges, or educational games to each of the stops were processed. Worksheets were created for some stops. Documentary photographs were made for all of the stops.eng
dc.date.accepted2013-02-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePř-Ch/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam