Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorKuttenbergová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T08:07:12Z
dc.date.available2021-12-08T08:07:12Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30552
dc.description.abstractDiplomová práce je věnována využití různých typů inteligencí žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazyce. Teoretická část se věnuje popisu teorie osvojování slovní zásoby a popisu rozmanitých inteligencí dle Howarda Gardnera. V praktické části dochází k aplikaci těchto teorií do vyučovacích hodin, ve kterých budou k výuce nové slovní zásoby použity aktivity zaměřené na různé druhy rozmanitých inteligencí. Cílem práce je zjistit, které typy inteligence se nejefektivněji využívají při osvojování nové slovní zásoby. Toto zjištění bude provedeno na základě testu zaměřeného na slovní zásobu probíranou ve vyučovacích hodinách.cze
dc.format98 s.
dc.format98 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectSlovní zásobacze
dc.subjectvyučování slovní zásobycze
dc.subjectanglický jazykcze
dc.subjectrozmanité inteligencecze
dc.subjectGardnercze
dc.subjectVocabularyeng
dc.subjectvocabulary teachingeng
dc.subjectEnglish languageeng
dc.subjectmultiple intelligenceseng
dc.subjectGardnereng
dc.titleVyužití různých typů inteligence žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazycecze
dc.title.alternativeExploiting pupils' multiple intelligences in the process of teaching English vocabularyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26775
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is devoted to exploiting pupils' multiple intelligences in the process of learning English vocabulary. The theoretical part deals with the theory of vocabulary acquisition and the description of Howard Gardner´s multiple intelligences. The practical part deals with the application of these theories into lessons where activities connected with multiple intelligences will be used for new vocabulary teaching. The aim of this diploma thesis is to find out which types of intelligences will be the most effective during the process of vocabulary acquisition. This will be discovered by the test of vocabulary focused on vocabulary taught during lessons.eng
dc.date.accepted2013-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam