dc.contributor.advisor | Betáková, Lucie | |
dc.contributor.author | Kuttenbergová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:07:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:07:12Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-28 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30552 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je věnována využití různých typů inteligencí žáků při výuce
nové slovní zásoby v anglickém jazyce. Teoretická část se věnuje popisu
teorie osvojování slovní zásoby a popisu rozmanitých inteligencí dle Howarda
Gardnera. V praktické části dochází k aplikaci těchto teorií do vyučovacích
hodin, ve kterých budou k výuce nové slovní zásoby použity aktivity zaměřené
na různé druhy rozmanitých inteligencí.
Cílem práce je zjistit, které typy inteligence se nejefektivněji využívají při
osvojování nové slovní zásoby. Toto zjištění bude provedeno na základě testu
zaměřeného na slovní zásobu probíranou ve vyučovacích hodinách. | cze |
dc.format | 98 s. | |
dc.format | 98 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Slovní zásoba | cze |
dc.subject | vyučování slovní zásoby | cze |
dc.subject | anglický jazyk | cze |
dc.subject | rozmanité inteligence | cze |
dc.subject | Gardner | cze |
dc.subject | Vocabulary | eng |
dc.subject | vocabulary teaching | eng |
dc.subject | English language | eng |
dc.subject | multiple intelligences | eng |
dc.subject | Gardner | eng |
dc.title | Využití různých typů inteligence žáků při výuce nové slovní zásoby v anglickém jazyce | cze |
dc.title.alternative | Exploiting pupils' multiple intelligences in the process of teaching English vocabulary | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 26775 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is devoted to exploiting pupils' multiple intelligences in
the process of learning English vocabulary. The theoretical part deals with
the theory of vocabulary acquisition and the description of Howard Gardner´s
multiple intelligences. The practical part deals with the application of these
theories into lessons where activities connected with multiple intelligences will be used for new vocabulary teaching.
The aim of this diploma thesis is to find out which types of intelligences will
be the most effective during the process of vocabulary acquisition. This will
be discovered by the test of vocabulary focused on vocabulary taught during
lessons. | eng |
dc.date.accepted | 2013-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-AJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |