Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorČurdová, Leona
dc.date.accessioned2021-12-08T08:07:13Z
dc.date.available2021-12-08T08:07:13Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30553
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Analýza pedagogické komunikace mezi učitelem a žákem v hodině německého jazyka na druhém stupni základní školy obsahuje část teoretickou a empirickou. Jejím cílem je zjistit, zda mají žáci druhého stupně základní školy dostatečný prostor pro komunikaci. Aby bylo možné tuto skutečnost vyzkoumat, proběhne pozorování výuky německého jazyka. Zároveň je tato metoda obohacena o dotazování žáků a jejich vyučujících. Zkoumání se uskuteční na dvou základních školách. Na základě zjištěných výsledků dojde k porovnání mezi oběma školami. V této práci je vysvětlena problematika komunikace. Objevují se zde nejčastější a nejznámější definice komunikace. Značnou část tvoří druhy komunikace a velká pozornost je věnována pedagogické komunikaci. Nelze opomenout ani metody a formy výuky, které učitel v hodinách německého jazyka realizuje. Velmi důležitá je také samostatná práce žáků, při níž si lépe procvičí a osvojí dané učivo. Účelem této práce je objasnit problematiku komunikace a možností využití organizačních forem výuky a metod pro zkvalitnění vzdělávání žáků v hodinách německého jazyka.cze
dc.format105 s.
dc.format105 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectsamostatná prácecze
dc.subjectdialogcze
dc.subjectmonologcze
dc.subjectprojev učitelecze
dc.subjectprojev žákacze
dc.subjectotázkycze
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectindividual workeng
dc.subjectdialogueeng
dc.subjectmonologueeng
dc.subjectteacher´s speecheng
dc.subjectstudent´s speecheng
dc.subjectquestionseng
dc.titleAnalýza pedagogické komunikace při výuce německého jazyka na 2. stupni základní školycze
dc.title.alternativeAnalysis of Classroom Comunication by German Language Teaching in Second Stage of Basic Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26811
dc.description.abstract-translatedThesis entitled ?Analysis of educational communication in the lessons of German language at the second degree of elementary school? contains a theoretical and an empirical part. Its aim is to find out whether the pupils of this type of school have a sufficient space for their communication. In order to investigate this fact, there will be watching of the teaching of German lessons. This method is also enriched by interviewing students and their teachers. The research will be held at two elementary schools. Based on the obtained results, there will be compared both schools. In this thesis is explained the issues of communication. The most common and the best-known definitions of communication appear there. It is composed largely of types of communication and a big attention is paid to teaching communication. We cannot forget the methods and forms of teaching, which are used by the teacher in German lessons. Very important is also the individual work of students, in which they will practice and learn the discussed schoolwork. The aim of this work is to find out the issues of communication and possibilities to use the organizational forms of teaching and methods for improvement of teaching of German lessons.eng
dc.date.accepted2013-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam