Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorNovotná, Radka
dc.date.accessioned2021-12-08T08:07:14Z
dc.date.available2021-12-08T08:07:14Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30554
dc.description.abstractHodnocení výchovy k občanství je velice specifické a mnoho škol, učitelů i žáků se zamýšlí nad tím, jaké hodnocení je v současné době tím nejefektivnějším. Cílem mé práce je zaměřit se na formy hodnocení, které jsou pro žáka, učitele i rodiče nejpřijatelnější a dokážou nejvíce informovat. V teoretické části bude obecně popsáno hodnocení, jeho funkce a formy, které se využívají na 2. stupni základní školy. Nejvíce pozornosti bude zaměřeno na formy hodnocení, převážně na klasifikaci a slovní hodnocení, jaké jsou jejich přednosti a naopak v čem jsou pro hodnocení nevyhovující. Také se pokusím vysvětlit, jak může hodnocení působit na žáky a motivovat je pro další výuku. Praktická část bude věnována dotazníkovému výzkumu na 2. stupni základní školy. V tomto výzkumu se zaměřím na žáky, rodiče a učitele, u kterých budu zjišťovat, jaké formě hodnocení dávají přednost a jestli hodnocení dokáže opravdu ovlivnit motivaci žáků k učení.cze
dc.format83 s. (115 798 znaků)
dc.format83 s. (115 798 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjectvýchova k občanstvícze
dc.subjectmetody a formy hodnocenícze
dc.subjectassessmenteng
dc.subjectcitizenship educationeng
dc.subjectforms and methods of assessmenteng
dc.titleHodnocení žáků při výuce výchovy k občanství na 2. stupni základní školycze
dc.title.alternativeThe Assessment in Citizenship Education in the Second Stage of Basic Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26813
dc.description.abstract-translatedEvaluation of the civic education is by itself very specific and there are a lot of schools, teachers and students that reflect on the most effective way how to evaluate the civic education. The aim of my thesis is to focus on the evaluation forms that are most acceptable for the students, teachers and parents and that can provide as much information as possible. In the theoretical part will be in general described the evaluation, its functions and forms which are applied at the second level of elementary school. The main focus will be put on the forms of evaluation, mainly on the classification and verbal assessment. There will be discussed the advantages and on the contrary the disadvantages of using these forms of evaluation as well as how they can affect the student and motivate him for his further education. The practical part of my thesis will be devoted to a questionnaire survey at the second level of elementary school. In this research I will focus on students, parents and teachers with the intention to find out what forms of evaluation do they prefer and whether the evaluation can really affect student?s motivation to learn.eng
dc.date.accepted2013-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam