Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorBerová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T08:07:20Z
dc.date.available2021-12-08T08:07:20Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30560
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na popis zařazování průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova do výuky jazyků na základních školách. Pojednává o změnách ve vzdělávacím systému ČR a zabývá se vysvětlením pojmu Osobnostní a sociální výchova v různých souvislostech. Cílem práce je zjistit, jak učitelé vnímají problematiku cíleného zapojování tohoto průřezového tématu a jak s ním pracují v hodinách jazyků. Součástí práce jsou výsledky výzkumného šetření, jak učitelé na toto téma pohlížejí, jakým způsobem ho zařazují a jak se jim daří naplňovat cíle předepsané v Rámcovém vzdělávacím programu.cze
dc.format128 s.
dc.format128 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectosobnostní a sociální výchovacze
dc.subjectrámcový vzdělávací programcze
dc.subjectosobnostcze
dc.subjectsociální dovednostcze
dc.subjectškolacze
dc.subjectžákcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectvýuka jazykůcze
dc.subjectpersonal and social educationeng
dc.subjectframe education programmeeng
dc.subjectpersonalityeng
dc.subjectsocial skilleng
dc.subjectschooleng
dc.subjectpupileng
dc.subjectteachereng
dc.subjectlanguage teachingeng
dc.titleOsobnostní a sociální výchova jako součást výuky jazyků na ZŠ.cze
dc.title.alternativePersonal characteristics and social education as a part of languages being taught at primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26871
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the description of Personal and Social Education as a subject in teaching languages in primary schools. It describes the changes in the educational system of the Czech Republic and deals with the explanation of Personal and Social Education in different contexts. The aim is to determine how teachers understand targeted integration of this topic and how they work with it during language lessons. The results of how teachers perceive this subject, how it is classified and how they are successful in achieving the goals specified in the FEP are also part of this work.eng
dc.date.accepted2013-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDvořáková, Miloslava


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam