dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Berová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:07:20Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:07:20Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30560 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na popis zařazování průřezového tématu Osobnostní a sociální výchova do výuky jazyků na základních školách. Pojednává o změnách ve vzdělávacím systému ČR a zabývá se vysvětlením pojmu Osobnostní a sociální výchova v různých souvislostech. Cílem práce je zjistit, jak učitelé vnímají problematiku cíleného zapojování tohoto průřezového tématu a jak s ním pracují v hodinách jazyků. Součástí práce jsou výsledky výzkumného šetření, jak učitelé na toto téma pohlížejí, jakým způsobem ho zařazují a jak se jim daří naplňovat cíle předepsané v Rámcovém vzdělávacím programu. | cze |
dc.format | 128 s. | |
dc.format | 128 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | osobnostní a sociální výchova | cze |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cze |
dc.subject | osobnost | cze |
dc.subject | sociální dovednost | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | výuka jazyků | cze |
dc.subject | personal and social education | eng |
dc.subject | frame education programme | eng |
dc.subject | personality | eng |
dc.subject | social skill | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | language teaching | eng |
dc.title | Osobnostní a sociální výchova jako součást výuky jazyků na ZŠ. | cze |
dc.title.alternative | Personal characteristics and social education as a part of languages being taught at primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 26871 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on the description of Personal and Social Education as a subject in teaching languages in primary schools. It describes the changes in the educational system of the Czech Republic and deals with the explanation of Personal and Social Education in different contexts. The aim is to determine how teachers understand targeted integration of this topic and how they work with it during language lessons. The results of how teachers perceive this subject, how it is classified and how they are successful in achieving the goals specified in the FEP are also part of this work. | eng |
dc.date.accepted | 2013-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-AJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dvořáková, Miloslava | |