Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorJandová, Hana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:07:22Z
dc.date.available2021-12-08T08:07:22Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30562
dc.description.abstractDiplomová práce je mezioborového charakteru. Zaměřuje se na možnosti využití irských a skotských písní ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Teoretická část se nejprve zabývá charakteristikou irské a skotské hudby, a dále vybranými kapitolami z hudební psychologie, konkrétně působením hudby na člověka, emocemi a pozorností při poslechu hudby. Dále jsou zde popsány výukové metody a metodické postupy pro využití písní ve výuce anglického jazyka. Praktická část je rozdělená do dvou částí. První je zaměřená na výběr a metodické rozpracování tří tematicky odlišných irských, a tří skotských písní, a přípravu potřebných materiálů k realizaci těchto písní ve výuce. Ve druhé části je popsána realizace projektu ve výuce a následné zhodnocení.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleIrské a skotské písně ve výuce angličtinycze
dc.title.alternativeIrish and Scottish songs in English language teachingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26876
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is cross-curricular. It focuses on possibilities of using Irish and Scottish songs in ELT (English language teaching) at upper primary schools. At first, the theoretical part deals with characteristics of Irish and Scottish music. Next, it focuses on several chapters from musical psychology, to be concrete; it describes how music can affect listeners, and how listeners deal with their attention while listening to the music. Then, the theoretical part summarizes teaching methods and methods used when dealing with songs in ELT. The practical part is divided into two sections. The choice of three thematically different Irish and three Scottish songs and suggestions how to deal with them in a lesson are described in the first section. The second section focuses on realization of three of these songs in lessons.eng
dc.date.accepted2013-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-HV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam