Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorNováčková, Gabriela
dc.date.accessioned2021-12-08T08:07:27Z
dc.date.available2021-12-08T08:07:27Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30566
dc.description.abstractCílem diplomové práce je podat pohled na problematiku poruchy pozornosti s hyperaktivitou a ukázat, jakým způsobem se k dětem s ADHD přistupuje ve školní praxi. V teoretické části bude nejprve vysvětlen pojem ADHD a další termíny s ním spojené. V dalších kapitolách bude uvedeno, jaké mohou být příčiny ADHD, bude popsáno období puberty, ve kterém se žáci 2. stupně základní školy nacházejí, z hlediska vývojové psychologie, následuje rozbor projevů ADHD v jednotlivých vývojových obdobích života. Pozornost bude dále zaměřena na prevenci problémového chování ve škole. Závěr teoretické části bude věnován možnostem léčby a zkušenostem podpůrného centra. Praktická část je tvořena rozhovory s učiteli, kteří mají zkušenost s vyučováním dítěte s ADHD. Cílem je analyzovat skutečnosti, které mohou mít vliv na úspěšnost žáků s ADHD při získávání základního vzdělávání.cze
dc.format82 s. (121 387 znaků)
dc.format82 s. (121 387 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectADHDcze
dc.subjecthyperaktivitacze
dc.subjectporucha chovánícze
dc.subjectADHDeng
dc.subjecthyperactivityeng
dc.subjectbehaviour disordereng
dc.titleADHD na základní školecze
dc.title.alternativeADHD in elementary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26892
dc.description.abstract-translatedAim of this thesis is to look at the problematics of attention deficit hyperactivity disorder and show the attitude towards children in the school environment. ADHD and other connected terminology is explained in the theoretical part of the thesis. Possible causes of ADHD are described in the following chapters. Because pupils in lower secondary schools are in their puberty, this stage is described from the psychological point of view. Analysis of symptoms of ADHD in various stages of life follows. Attention will be also focused on prevention of problematic behavior at school. The end of the theoretical part is dedicated to possibilities of threatment and the experience of special pedagocial centres. Practical part of this thesis consist of interviews with teachers who have been teaching children with ADHD. The aim is to analyze the factors which may affect the success of students with ADHD in obtaining of primary education.eng
dc.date.accepted2013-08-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVaněk, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam