Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBína, Daniel
dc.contributor.authorNováková, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T08:07:32Z
dc.date.available2021-12-08T08:07:32Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30571
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou využití komiksových zpracování v hodinách literární výchovy na druhém stupni základních škol. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti literární výchovy, teorie komiksu, teorie adaptace a efektivního vyučování. V rámci praktické části byla vytvořena sada čtyř výukových scénářů využívající komiksová zpracování klasických děl české a světové literatury a akcentující moderní pojetí výuky literární výchovy v souladu s požadavky na vzdělání stanovenými RVP pro základní vzdělávání. Jejich cílem je podporovat zejména rozvoj čtenářské gramotnosti a komunikační kompetence. Tyto výukové scénáře jsou určeny posluchačům vysokých škol, především v rámci didaktiky českého jazyka a literatury, začínajícím pedagogům, ale i pedagogům zkušeným. Kvalita vyučovacích scénářů byla ověřena v praxi.cze
dc.format99 s.
dc.format99 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdidaktika českého jazyka a literaturycze
dc.subjectkomikscze
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectkomiksové zpracování literárního textucze
dc.subjectefektivní vyučovánícze
dc.subjectmoderní vyučovánícze
dc.subjectvýukový scénářcze
dc.subjectdidactics of the Czech language and literatureeng
dc.subjectcomiceng
dc.subjectadaptationeng
dc.subjectthe comic processing of a literary texteng
dc.subjecteffective teachingeng
dc.subjectup-to-date educationeng
dc.subjecteducational scripteng
dc.titleVyužití komiksových zpracování literárních textů ve výuce literární výchovy na 2.st. ZŠcze
dc.title.alternativeComics in the Czech Literature Education on secondary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26951
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the issue of the usage of comic processing in the lessons of literary education at the second grade of the elementary school. The theoretical part defines the basic expressions concerning the area of literary education, the theory of comic, the theory of adaptation, and effective teaching. The set of four educational scripts employing comic processing of classical works of Czech and world literature, highlighting the up-to-date conception of the literary education in accord with demands on the education which is set down by Framework Education Programme for Elementary Education, was created within the practical part. The main aim of scripts was to support the progress in reader´s literacy and the communicative skills. These educational scripts are not only intended for university students, primarily within the didactics of the Czech language and literature, and beginning teachers, but also for experienced pedagogues. The quality of the scripts was proved in practise.eng
dc.date.accepted2013-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-HV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNiklesová, Eva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam