dc.contributor.advisor | Dvořáková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Urbanová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:07:38Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:07:38Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30576 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá testováním žáků mladšího školního věku z anglického jazyka. Práce je složena ze dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje obecnému testování jako jedné z forem hodnocení, testování základních řečových prostředků a jazykových dovedností anglického jazyka a podrobnému popisu mezinárodních cambridgeských jazykových zkoušek pro děti. Teoretická část dále hledá odpovědi na základní otázky týkající se testů a testování. Praktická část zkoumá prostřednictvím případové studie, jakým způsobem příprava a složení mezinárodních dětských jazykových zkoušek na úrovni Starters ovlivní dosavadní úroveň anglického jazyka pozorovaných žáků a zda testy mohou být motivací k dalšímu studiu. Případová studie je založena na celoročním pozorovaní žáků, na výsledcích dotazníků a na hloubkovém rozhovoru s paní učitelkou, která žáky na testy připravovala. Práce je zakončena úvahou na téma: Proč jsou CYLET testy tak motivující? | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | testování | cze |
dc.subject | druhy testů | cze |
dc.subject | cíle testování | cze |
dc.subject | testování jazykových dovedností | cze |
dc.subject | testování řečových prostředků | cze |
dc.subject | techniky testování | cze |
dc.subject | ESOL zkoušky | cze |
dc.subject | Dětské cambridgeské zkoušky z anglického jazykaúroveň Starters | cze |
dc.subject | úroveň Movers | cze |
dc.subject | úroveň Flyers | cze |
dc.subject | testing | eng |
dc.subject | kinds of tests | eng |
dc.subject | aims of testing | eng |
dc.subject | testing lanhuage skills | eng |
dc.subject | testing language subskills | eng |
dc.subject | ESOL Examinations | eng |
dc.subject | Cambridge Young Learners English Tests | eng |
dc.subject | level Starters | eng |
dc.subject | level Movers | eng |
dc.subject | level Flyers | eng |
dc.title | Testování žáků mladšího školního věku z anglického jazyka | cze |
dc.title.alternative | Testing Young English Language Learners | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 26964 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the theme of testing young learners in English. The thesis consists of two main parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with testing as one form of assessment. Language skills and subskills are studied and Cambridge Young Learners English Tests are described there in detail. This part also tries to find out the answers to essential questions concerning testing. The practical part investigates how the preparation before CYLET tests and their taking influenced the existing level of pupil´s language skills. The second part also asks whether these tests motivate the students for their further development in English. The case study is based on a one-year observation, the results from questionnaires, and an interview with the teacher who prepared pupils for the exam. The thesis is finished by short essay titled: Why are CYLET tests so motivating? | eng |
dc.date.accepted | 2013-06-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJ-HV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |