Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorUrbanová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T08:07:38Z
dc.date.available2021-12-08T08:07:38Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30576
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá testováním žáků mladšího školního věku z anglického jazyka. Práce je složena ze dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se věnuje obecnému testování jako jedné z forem hodnocení, testování základních řečových prostředků a jazykových dovedností anglického jazyka a podrobnému popisu mezinárodních cambridgeských jazykových zkoušek pro děti. Teoretická část dále hledá odpovědi na základní otázky týkající se testů a testování. Praktická část zkoumá prostřednictvím případové studie, jakým způsobem příprava a složení mezinárodních dětských jazykových zkoušek na úrovni Starters ovlivní dosavadní úroveň anglického jazyka pozorovaných žáků a zda testy mohou být motivací k dalšímu studiu. Případová studie je založena na celoročním pozorovaní žáků, na výsledcích dotazníků a na hloubkovém rozhovoru s paní učitelkou, která žáky na testy připravovala. Práce je zakončena úvahou na téma: Proč jsou CYLET testy tak motivující?cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttestovánícze
dc.subjectdruhy testůcze
dc.subjectcíle testovánícze
dc.subjecttestování jazykových dovednostícze
dc.subjecttestování řečových prostředkůcze
dc.subjecttechniky testovánícze
dc.subjectESOL zkouškycze
dc.subjectDětské cambridgeské zkoušky z anglického jazykaúroveň Starterscze
dc.subjectúroveň Moverscze
dc.subjectúroveň Flyerscze
dc.subjecttestingeng
dc.subjectkinds of testseng
dc.subjectaims of testingeng
dc.subjecttesting lanhuage skillseng
dc.subjecttesting language subskillseng
dc.subjectESOL Examinationseng
dc.subjectCambridge Young Learners English Testseng
dc.subjectlevel Starterseng
dc.subjectlevel Moverseng
dc.subjectlevel Flyerseng
dc.titleTestování žáků mladšího školního věku z anglického jazykacze
dc.title.alternativeTesting Young English Language Learnerseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26964
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the theme of testing young learners in English. The thesis consists of two main parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with testing as one form of assessment. Language skills and subskills are studied and Cambridge Young Learners English Tests are described there in detail. This part also tries to find out the answers to essential questions concerning testing. The practical part investigates how the preparation before CYLET tests and their taking influenced the existing level of pupil´s language skills. The second part also asks whether these tests motivate the students for their further development in English. The case study is based on a one-year observation, the results from questionnaires, and an interview with the teacher who prepared pupils for the exam. The thesis is finished by short essay titled: Why are CYLET tests so motivating?eng
dc.date.accepted2013-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-HV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam