Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠmíd, Marek
dc.contributor.authorHoráčková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:07:50Z
dc.date.available2021-12-08T08:07:50Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30587
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá využíváním interaktivní tabule ve výuce občanské výchovy na 2. stupni základních škol. Teoretická část je zaměřena na všeobecné pojetí interaktivních tabulí a na jejich význam v Rámcovém vzdělávacím programu, význam, podstatu a funkce interaktivních tabulí. Důležitou součástí interaktivních tabulí je také jejich technická stránka a dostupné programy pro výuku. Nedílnou součást výuky tvoří učebnice, zvláště v tomto případě jde o interaktivní učebnice. Praktická část se bude zabývat analýzou dotazníků, které slouží pro praktické zhodnocení významu interaktivní výuky, jejich výhod a nevýhod ve vyučování občanské výchovy.cze
dc.format93 s. (112 556 znaků),
dc.format93 s. (112 556 znaků),
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinteraktivní tabulecze
dc.subjectinteraktivní výukacze
dc.subjectvyučovací procescze
dc.subjectobčanská výchovacze
dc.subjectinteratcive whiteboardseng
dc.subjectinteractive teachingeng
dc.subjectteaching processeng
dc.subjectCivicseng
dc.titleVyužívání interaktivní tabule ve výuce občanské výchovycze
dc.title.alternativeThe use of interactive whiteboard in teaching Civicseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26995
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the use of interactive whiteboards in the second grade primary Cicics lessons. The theoretical part focusees on the general approach to interactive whiteboard and their significance in the Framework Educational Programe; the importance, principle and features of interactive whiteboards. A key part of interaktiv whiteboards is also their technology and available programmes for teaching. Texttbooks are another Essentials part especially in these case so-called interactive textbooks. The practical part analyse the questionnaires which serve to evaluace the importance of interactive teaching, its advantages and disadvantages in teching Civics.eng
dc.date.accepted2013-06-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam