dc.contributor.advisor | Šmíd, Marek | |
dc.contributor.author | Číhalová, Dana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:07:51Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:07:51Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30588 | |
dc.description.abstract | Magisterská diplomová práce se zabývá projektovou metodou v hodinách občanské výchovy. Cílem práce bylo nalézt místo této metody ve výuce občanské výchovy na základní škole.
Práce je rozdělena na dvě části. V první části jsem se zaměřila na teoretická východiska projektové metody, její historický vývoj a současné pojetí, přičemž jsem se pokusila nastínit i postavení občanské výchovy na základní škole. Ve druhé části práce se zabývám již možnostmi, jak lze uspořádat učivo občanské výchovy podle projektové metody. V této části jsou tedy uvedeny návrhy vlastních projektů a vlastní realizace jednoho vybraného projektu. | cze |
dc.format | 71 s. (139 298 znaků) | |
dc.format | 71 s. (139 298 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | základní vzdělávání | cze |
dc.subject | vyučovací metody | cze |
dc.subject | projekt | cze |
dc.subject | projektová metoda | cze |
dc.subject | projektová výuka | cze |
dc.subject | občanská výchova | cze |
dc.subject | elementary education | eng |
dc.subject | teaching methods | eng |
dc.subject | project | eng |
dc.subject | project method | eng |
dc.subject | project teaching | eng |
dc.subject | civics | eng |
dc.title | Projektová metoda v hodinách občanské výchovy | cze |
dc.title.alternative | The project method in civics lessons | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 26996 | |
dc.description.abstract-translated | My dissertation work deals with the project method in civics lessons. The target of this work was to find a place of this method in teaching civics at primary school.
The work is divided into two parts. In the first part I focused on the theoretical ground of the project method, its historical development and contemporary conceptions while I even tried to outline the position of civics at primary school. In the second part of the work I deal with possibilities how to organize curriculum of civics according to the project method. Proposals of own projects and own realization of one of the selected project are stated in this part. | eng |
dc.date.accepted | 2013-06-05 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |