Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠmíd, Marek
dc.contributor.authorJiráčková, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T08:07:54Z
dc.date.available2021-12-08T08:07:54Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30590
dc.description.abstractMagisterská diplomová práce se zabývá reflexí etnických a národnostních menšin v učebnicích občanské výchovy na 2. stupni základních škol. Cílem této práce je jak teoretický výzkum učebnic občanské výchovy, tak praktický průzkum postojů žáků a učitelů základních škol ve vztahu k menšinám. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se zabývá problematikou multikulturní společnosti a vysvětluje základní pojmy, které jsou s touto problematikou spojeny. Druhá část obsahuje vlastní reflexi etnických a národnostních menšin v učebnicích občanské výchovy. Závěrečná část práce je věnována výzkumu, ve kterém bylo použito dotazníkového šetření a který mapuje postoje žáků a učitelů základních škol k etnickým a národnostním menšinám.cze
dc.format89 s. (129 383 znaků)
dc.format89 s. (129 383 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectMultikulturalismuscze
dc.subjectetnické a národnostní menšinycze
dc.subjectmultikulturní výchovacze
dc.subjectpředsudkycze
dc.subjectstereotypycze
dc.subjectreflexe.cze
dc.subjectMulticulturalismeng
dc.subjectethnic and national minoritieseng
dc.subjectmulticultural educationeng
dc.subjectprejudiceseng
dc.subjectstereotypeseng
dc.subjectreflection.eng
dc.titleReflexe etnických a národnostních menšin v učebnicích občanské výchovy.cze
dc.title.alternativeReflection of ethnic and national minorities in textbooks of civics.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26998
dc.description.abstract-translatedThis Master?s thesis deals with a reflection of national minorities in textbooks of civic in elementary schools. The aim of this thesis is both theoretical research of civics textbooks and a practical exploration of attitudes of students and teachers of elementary schools in relation to minorities. The thesis contains three main parts. The first part deals with issues of multicultural community and explains the basic concepts that are associated with these issues. The next part, describes an author?s reflection of ethnic and national minorities in civics textbooks. The last part is dedicated to the research where a questionnaire survey was used. It maps attitudes of students and teachers of elementary schools to ethnic and national minoritieseng
dc.date.accepted2013-06-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam