dc.contributor.advisor | Pospíšil, Aleš | |
dc.contributor.author | Vlková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:08:13Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:08:13Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30605 | |
dc.description.abstract | V teoretické části práce jsou objasněny požadavky na metodické pomůcky. Tyto pomůcky jsou určeny pro děti na základních uměleckých a středních výtvarných školách. Práce se zaobírá metodami výuky, které s vyučujícími pomůckami těsně souvisí např. vnímání smysly, popis a ukázky pomůcek, zprostředkování učiva, logickou stavbu vyučujících hodin apod.
Výsledkem je soubor variabilních metodických pomůcek, které zohledňují nabyté poznatky. | cze |
dc.format | 66 s. (80 400 znaků) | |
dc.format | 66 s. (80 400 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | žáci | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | výtvarná výchova | cze |
dc.subject | kresba | cze |
dc.subject | vizuální vnímání | cze |
dc.subject | perspektiva | cze |
dc.subject | geometrické objekty | cze |
dc.subject | metodické pomůcky. | cze |
dc.subject | students | eng |
dc.subject | teachers | eng |
dc.subject | drawing lessons | eng |
dc.subject | visual perception | eng |
dc.subject | perspective | eng |
dc.subject | geometrical objects | eng |
dc.subject | methodological tools. | eng |
dc.title | Konvolut geometrických objektů, jako forma didaktické pomůcky (teoreticko-praktická práce) | cze |
dc.title.alternative | Set of geometric objects as a form of teaching aids | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 27032 | |
dc.description.abstract-translated | In the theoretical part of the thesis it is explained the requirements of teaching aids. These tools are designed for children in grammar art schools and high schools of art. The work deals with the methods of teaching that are closely connected with teaching aids, e. g. senses of perception, description and examples of tools, mediation curriculum, teaching lessons a logical construction, etc.
The result is a set of variable methodological tools following learned. | eng |
dc.date.accepted | 2013-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ZUŠ (VV) | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vejsová, Věra | |