Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKarvánková, Petra
dc.contributor.authorKrejčí, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:08:29Z
dc.date.available2021-12-08T08:08:29Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30617
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem výuky regionální geografie území Kanady na 2. stupni ZŠ. Hlavním cílem je vytvoření česko-anglické pracovní učebnice, která odpovídá platným zásadám vzdělávacích dokumentů (RVP ZV), moderním trendům ve výuce, snaží se o maximální zapojení mezipředmětových vazeb, hlavně anglického jazyka. K učebnici je vypracována metodická příručka pro učitele. Součástí teoretické práce je didaktická analýza učebnic a pracovních sešitů zeměpisu pro ZŠ i učebnice anglického jazyka. Pro představu o rozsahu učiva a aktuální výuce tématu bylo provedeno šetření metodou řízeného rozhovoru s učiteli zeměpisu i anglického jazyka na sledovaných školách.cze
dc.format57+59 s.
dc.format57+59 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKanadacze
dc.subjectvýuka na 2. stupni ZŠcze
dc.subjectpracovní učebnicecze
dc.subjectmetodická příručka pro učitelecze
dc.subjectdidaktická analýzacze
dc.subjectaktivizační výukové metodycze
dc.subjectCanadaeng
dc.subjectteaching at the second grade of primary schooleng
dc.subjectworkbookeng
dc.subjectmethodological guideeng
dc.subjectactivating teaching methodseng
dc.subjectdidactic analysiseng
dc.titleČesko-anglická výuková příručka k výuce regionální geografie území Kanady na 2. stupni ZŠcze
dc.title.alternativeThe Czech-English study guide for teaching regional geography of region Canada for 2nd stage of PSeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag27119
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with teaching regional geography of Canada at the second stage of Primary school. The main aim is to create a Czech-English textbook (that is a combination of a textbook and a workbook) which corresponds to the principles of the current educational documents (Framework Educational Programme for Elementary Education), modern educational tendencies and tries to maximize the connection among subjects, especially English language. There is a methodological guide for teachers as well. The theoretical part focuses also on the didactic analysis of current educational textbooks and workbooks of geography and English language which include the subject matter. To get a notion of the volume and methods used in teaching ?region Canada?, a research was made by a controlled discussion with Geography and English teachers of the selected schools.eng
dc.date.accepted2013-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeRypl, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam