dc.contributor.advisor | Karvánková, Petra | |
dc.contributor.author | Krejčí, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:08:29Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:08:29Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30617 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá tématem výuky regionální geografie území Kanady na 2.
stupni ZŠ. Hlavním cílem je vytvoření česko-anglické pracovní učebnice, která odpovídá platným zásadám vzdělávacích dokumentů (RVP ZV), moderním trendům ve výuce, snaží se o maximální zapojení mezipředmětových vazeb, hlavně anglického jazyka. K učebnici je vypracována metodická příručka pro učitele. Součástí teoretické práce je didaktická analýza učebnic a pracovních sešitů zeměpisu pro ZŠ i učebnice anglického jazyka. Pro představu o rozsahu učiva a aktuální výuce tématu bylo provedeno šetření metodou řízeného rozhovoru s učiteli zeměpisu i
anglického jazyka na sledovaných školách. | cze |
dc.format | 57+59 s. | |
dc.format | 57+59 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Kanada | cze |
dc.subject | výuka na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.subject | pracovní učebnice | cze |
dc.subject | metodická příručka pro
učitele | cze |
dc.subject | didaktická analýza | cze |
dc.subject | aktivizační výukové metody | cze |
dc.subject | Canada | eng |
dc.subject | teaching at the second grade of primary school | eng |
dc.subject | workbook | eng |
dc.subject | methodological guide | eng |
dc.subject | activating teaching methods | eng |
dc.subject | didactic analysis | eng |
dc.title | Česko-anglická výuková příručka k výuce regionální geografie území Kanady na 2. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The Czech-English study guide for teaching regional geography of region Canada for 2nd stage of PS | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 27119 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with teaching regional geography of Canada at the second stage of Primary school. The main aim is to create a Czech-English textbook (that is a combination of a textbook and a workbook) which corresponds to the principles of the current educational documents (Framework Educational Programme for Elementary Education), modern educational tendencies and tries to maximize the connection among subjects, especially English language. There is a methodological guide for teachers as well. The theoretical part focuses also on the didactic analysis of current educational textbooks and workbooks of geography and English language which include the subject matter. To get a notion of the volume and methods used in teaching ?region Canada?, a research was made by a controlled discussion with Geography and English teachers of the selected schools. | eng |
dc.date.accepted | 2013-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Z-AJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Rypl, Jiří | |