dc.contributor.advisor | Pexa, Petr | |
dc.contributor.author | Drn, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:09:05Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:09:05Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30643 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá podporou výuky v hodinách fyziky na 2. stupni základní školy pomocí využívání interaktivní tabule. Zaměřuje se na metodu a formu začlenění této pomůcky do vyučování. Dále na evaluaci již vytvořených výukových materiálů pro tuto pomůcku, které jsou k dispozici na internetových portálech zabývajícími se touto problematikou a na ty výukové materiály, které používají samotní pedagogové. Tato práce je podpořená výzkumem provedeným na vybraných základních školách jihočeského regionu. Práci doplňují videa se vzorovou výukou hodiny fyziky, kde je tato technologie využívána a vlastní digitální výukové materiály. | cze |
dc.format | 113 s. | |
dc.format | 113 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Interaktivní tabule | cze |
dc.subject | DUMy | cze |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | moderní učební pomůcky | cze |
dc.subject | vývojový software | cze |
dc.subject | technologie ve výuce | cze |
dc.subject | fáze výuky | cze |
dc.subject | evaluace | cze |
dc.subject | testování | cze |
dc.subject | Interactive whiteboards | eng |
dc.subject | DUMs | eng |
dc.subject | teaching | eng |
dc.subject | modern teaching tools | eng |
dc.subject | development software | eng |
dc.subject | technology in teaching | eng |
dc.subject | teaching phase | eng |
dc.subject | evaluate | eng |
dc.subject | testing | eng |
dc.title | Interaktivní tabule ve výuce fyziky na druhém stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Interactive whiteboard in teaching physics on secondary level of basic school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 29578 | |
dc.description.abstract-translated | This graduate research thesis describes how to use interactive whiteboards during physics classes in primary school. The thesis focuses on the method and way how to integrate this equipment into classes. Furthermore, there are evaluations of educational applications for this equipment on the Internet and examples of how teachers have incorporated this application into their classes. In addition, this work is supported by research undertaken at selected middle schools in the South Bohemia. The whole work includes videos of this technology being used during physic lectures and own digital learning materials. | eng |
dc.date.accepted | 2013-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Fn-In | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |