Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorVlna, Zdeněk
dc.date.accessioned2021-12-08T08:09:08Z
dc.date.available2021-12-08T08:09:08Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30645
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tvorbou a použitím nonverbálních fyzikálních úloh ve vyučování fyziky. Nejprve obecně nahlíží na výuku fyziky na ZŠ a dále se zabývá možnostmi motivace ve vyučování. Součástí práce je typologie fyzikálních úloh, jejich význam a zařazení do vyučovacího procesu. Práce seznamuje s nonverbálními fyzikálními úlohami, jejich tvorbou a způsobem jejich řešení. Hlavní částí je sada vytvořených nonverbálních úloh včetně didaktického rozboru. Některé z úloh jsou ověřeny v praxi a zhodnoceny z hlediska jejich použitelnosti při výuce fyziky. Výstup otestovaných úloh je součástí diplomové práce.cze
dc.format135 s.
dc.format135 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectNonverbální úlohycze
dc.subjectproblémové úlohycze
dc.subjectřešení úlohcze
dc.subjectdivergentní myšlenícze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectNonverbal taskseng
dc.subjectproblem taskseng
dc.subjecttasks solvingeng
dc.subjectdivergent thinkingeng
dc.subjectmotivationeng
dc.titleNonverbální fyzikální úlohycze
dc.title.alternativeNonverbal physical problemseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag29597
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on creating and using the nonverbal physical tasks for teaching Physics. Firstly the general look at Physics education at elementary schools is taken as well as examining of the possibilities of the motivating in teaching. Physical tasks typology, its importance and inclusion in the teaching process are described. This paper introduces with nonverbal physical tasks, with their creation and their possible solutions. The main part of this paper is to create nonverbal tasks including didactic analysis. Some of these tasks are tested in practice and evaluated for their applicability in physics teaching. Result of this testing is included in the thesis.eng
dc.date.accepted2013-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-TchV/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam