dc.contributor.advisor | Tesař, Jiří | |
dc.contributor.author | Vlna, Zdeněk | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:09:08Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:09:08Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30645 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá tvorbou a použitím nonverbálních fyzikálních úloh ve vyučování fyziky. Nejprve obecně nahlíží na výuku fyziky na ZŠ a dále se zabývá možnostmi motivace ve vyučování. Součástí práce je typologie fyzikálních úloh, jejich význam a zařazení do vyučovacího procesu. Práce seznamuje s nonverbálními fyzikálními úlohami, jejich tvorbou a způsobem jejich řešení. Hlavní částí je sada vytvořených nonverbálních úloh včetně didaktického rozboru. Některé z úloh jsou ověřeny v praxi a zhodnoceny z hlediska jejich použitelnosti při výuce fyziky. Výstup otestovaných úloh je součástí diplomové práce. | cze |
dc.format | 135 s. | |
dc.format | 135 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Nonverbální úlohy | cze |
dc.subject | problémové úlohy | cze |
dc.subject | řešení úloh | cze |
dc.subject | divergentní myšlení | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | Nonverbal tasks | eng |
dc.subject | problem tasks | eng |
dc.subject | tasks solving | eng |
dc.subject | divergent thinking | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.title | Nonverbální fyzikální úlohy | cze |
dc.title.alternative | Nonverbal physical problems | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 29597 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is focused on creating and using the nonverbal physical tasks for teaching Physics. Firstly the general look at Physics education at elementary schools is taken as well as examining of the possibilities of the motivating in teaching. Physical tasks typology, its importance and inclusion in the teaching process are described. This paper introduces with nonverbal physical tasks, with their creation and their possible solutions. The main part of this paper is to create nonverbal tasks including didactic analysis. Some of these tasks are tested in practice and evaluated for their applicability in physics teaching. Result of this testing is included in the thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2013-08-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | F-TchV/ZŠ navazující-komb. | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |