Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPospíšilová, Michaela
dc.contributor.authorKyselová, Soňa
dc.date.accessioned2021-12-08T08:09:11Z
dc.date.available2021-12-08T08:09:11Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30647
dc.description.abstractPráce se zabývá specifiky a významem výuky cizího jazyka v raném věku dětí za pomoci pohybových cvičení a aktivit, které podporují proces učení. Obsahem teoretické části je charakteristika vývojových předpokladů dětí pro výuku jazyka, některých důležitých principů výuky, kompetencí učitele ale i těch, které si v procesu výuky osvojují samotné děti v propojení s Rámcově vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Práce také obsahuje přehled nejčastějších metod používaných při výuce cizího jazyka v raném věku. Další část práce se věnuje oblasti psychomotoriky, významu pohybu v procesu učení v propojení s výchovou ke zdraví. Výzkumnou část tvoří sborník psychomotorických her a cvičení rozpracovaný do třech základních tematických oblastí výuky ? barvy, tělo, zvířata, které jsou určeny jako inspirace k výuce anglického jazyka pro děti předškolního věku a výsledky ověření tohoto výukového programu pomocí metody pozorování a analýzy videozáznamu u cílové skupiny.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýuka cizího jazykacze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectpsychomotorikacze
dc.subjectRámcově vzdělávací programcze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectvýchova ke zdravícze
dc.subjectteaching foreign languageeng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectpsychomotoreng
dc.subjectEducational Programme for preschool educationeng
dc.subjecthealth educationeng
dc.titleAktivizační metody ve výuce anglického jazyka za pomoci psychomotorických cvičení u cílové skupiny.cze
dc.title.alternativeActivation methods in teaching English with the help of psychomotor exercise in the targeted groupeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag29922
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the specifics and importance of teaching children foreign language at an early age through physical exercises and activities that support the learning process. The theoretical part explains the developmental characteristics of children prerequisites for language, some important principles of teaching, teacher competencies but also those that acquire the children themselves in the process of learning in connection with the Framework curriculum for preschool education. The work also includes an overview of the most common methods used in teaching a foreign language at an early age. Another part of the work is devoted to the psychomotor, importance of movement in the learning process linked with the health education . The practical part consists of a collection of psychomotor exercises divided into three main thematic areas of teaching - color, body, animals that is intended as an inspiration for teaching English to preschool children. The research includes validation results of this teaching programme using the methods of observation and video analysis of the target group.eng
dc.date.accepted2013-06-06
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVychovatelství se zaměřením na výchovu ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.description.defenceStudentka svou práci obhájila. Blíže viz posudek vedoucí a oponentky diplomové práce.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam