Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKarvánková, Petra
dc.contributor.authorKovaříková, Vlasta
dc.date.accessioned2021-12-08T08:09:18Z
dc.date.available2021-12-08T08:09:18Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30652
dc.description.abstractVýstupem diplomové práce jsou náměty pro globální rozvojové vzdělávání (GRV) žáků mladšího školního věku v podobě metodické příručky pro učitele a výukového materiálu pro žáky. Náměty jsou podloženy teoretickými poznatky vycházející z komparace vzdělávacích systémů rozvojových a rozvinutých zemí zaměřená na ČR a Namibii. Teoretická část práce představuje proces vzniku myšlenky globálního vzdělávání. Poukazuje na mezinárodní východiska českého konceptu, který je v současné době znám pod zkratkou GRV. Diplomová práce dále rozpracovává teoretická východiska konceptu GRV, na jejichž základě hledá kritéria pro zpracování vhodného GRV materiálu. Zároveň reflektuje současné postavení GRV v kontextu primárního vzdělávání českého školství a možnosti k efektivnější implementaci do vzdělávacího systému ČR.cze
dc.format86 + 41 s.
dc.format86 + 41 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectglobální rozvojové vzdělávánícze
dc.subjectmetodická příručkacze
dc.subjectglobální výchovacze
dc.subjectvzdělávací systémcze
dc.subjectNamibiecze
dc.subjectreforma školstvícze
dc.subjectglobal development educationeng
dc.subjectmethodology guideeng
dc.subjectglobal educationeng
dc.subjecteducational systemeng
dc.subjectNamibiaeng
dc.subjectschool reformeng
dc.titleNáměty pro globální rozvojové vzdělávání dětí mladšího školního věku (na příkladu komparace vzdělávacích systémů rozvojových a rozvinutých zemí zaměřená na ČR a Namibii)cze
dc.title.alternativeProposal for implementation of global education for children of primary school age (including comparison of education systems in developed and developing countries, focusing on the Czech Republic and Namibia respectively)eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag30750
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis delivers a global education methodology for schoolchildren, designed for teachers and including materials for students. Suggestions are based on theoretical knowledge centred on the comparison of education systems in developed and developing countries, focusing on the Czech Republic and Namibia respectively. The theoretical part of the thesis is the process of developing the concept of global education via a Czech concept known by the acronym GRV. The thesis further develops the theoretical basis of the GRV concept by establishing criteria using suitable GRV material. It also considers the current state of GRV in context of primary education in Czech schools and opportunities for more effective implementation in the Czech educational system.eng
dc.date.accepted2013-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam