Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSuda, Stanislav
dc.contributor.authorMiglová, Eva
dc.date.accessioned2021-12-08T08:43:12Z
dc.date.available2021-12-08T08:43:12Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30889
dc.description.abstractCílem mé práce je na základě vlastní případové studie porovnat vzdělávání, metody a formy práce v Mateřské škole Dobrá Voda u Českých Budějovic v letech 1978 až 2013. Teoretická část popisuje pojetí, smysl a proměny konceptu dětství v historické perspektivě, potřebu předškolní výchovy a její proměny. Zaměření cílů předškolní výchovy v období sociocentrismu, pedocentrismu a osobnostní orientace předškolní výchovy v současnosti. Praktická část obsahuje reflexi vlastní pedagogické práce ve dvou částech: - Můj příběh moje cesta k osobnostnímu pojetí v předškolní výchově. - Komparace jak vypadala předškolní výchova v době mého nástupu do praxe v roce 1978 v období totality. Jaké byly přístupy k dětem, k jejich vzdělávání, individualitě, k rodičovské veřejnosti a jaká je současnost v roce 2013, vzdělávání v MŠ Dobrá Voda v současnosti.cze
dc.format54 s.
dc.format54 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOsobnostní pojetí předškolní výchovycze
dc.subjectindividualizace ve vzdělávánícze
dc.subjectosobnostní přístup učitelky MŠ k dětemcze
dc.subjectideologicky zaměřená výchova a vzdělávánícze
dc.subjectinstitucionalizovaná výchova.cze
dc.subjectPersonality concept in preschool educationeng
dc.subjectIndividualisation of educationeng
dc.subjectPersonality and attitude of a teacher at a nursery school to childreneng
dc.subjectEducation focused ideologicallyeng
dc.subjectInstitutionalised education.eng
dc.titleMoje cesta k osobnostnímu pojetí v předškolní výchověcze
dc.title.alternativeMy way to the personality concept in preschool educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag32262
dc.description.abstract-translatedThe purpose of this bachelor thesis is a comparison of methods and forms of working in education at the nursery school in Dobrá Voda, České Budějovice in the years 1978 2013, on the basis of a personal case study. The theoretical part describes, not only the needs of preschool education and the changes that have taken place, but, also, the changes in the way that childhood is conceived and its meaning within a historical perspective. This thesis will provide knowledge about the aims of preschool education in the periods of sociocentrism, paedocentrism , and more currently, personality orientation. The practical part contains a reflection of my own pedagogic work divided into two parts: - My story - my way to the personality concept in preschool education. - A comparison of current preschool education at Dobra Voda Nursery School in 2013 with the totalitarian year, 1978, in terms of attitudes to children, attitudes to their education, individuality, parent's society.eng
dc.date.accepted2014-04-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam