Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorČerná, Jitka
dc.date.accessioned2021-12-08T08:45:08Z
dc.date.available2021-12-08T08:45:08Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-03-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/30988
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá osobnostním pojetím dítěte v mateřské škole v kontextu osobnostně orientované předškolní výchovy. Teoretická část seznamuje se základními předpoklady osobnostního pojetí dítěte a nejdůležitějšími věkovými zvláštnostmi, na které je nutné v předškolním vzdělávání brát zřetel. Dále je práce věnována vymezení podmínek k uskutečňování osobnostního pojetí dítěte v mateřských školách a objasnění pojmů osobnostní přístup a individualizace vzdělávání. V praktické části jsou prezentovány výsledky kvalitativního výzkumu, prostřednictvím kterého bylo zjišťováno, jaké jsou skutečné podmínky a postoje předškolních pedagogů k realizaci osobnostního pojetí dítěte v mateřské škole. Následně jsou pojmenovány problémy, které vznikají v praxi předškolních pedagogů v souvislosti se zaváděním osobnostního pojetí vzdělávání do života mateřských škol.cze
dc.format55 s.
dc.format55 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOsobnostcze
dc.subjectosobnostní přístupcze
dc.subjectpředškolní dítěcze
dc.subjectindividualizace vzdělávánícze
dc.subjectosobnostně orientovaná předškolní výchovacze
dc.subjectPersonalityeng
dc.subjectpersonal approacheng
dc.subjectpreschool childeng
dc.subjectindividualization of educationeng
dc.subjectconcept of child?s personality in preschool educationeng
dc.titleOsobnostní pojetí dítěte v mateřské školecze
dc.title.alternativeChild personality conception in a kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag33312
dc.description.abstract-translatedThe topic of this dissertation focuses on the concept of child?s personality in the kindergarten in the context of personalized preschool education. The theoretical part of this work informs the reader about the basic assumptions of the concept of child?s personality and the most important age related characteristics which is important to consider in the preschool education. The next section explains the limitations related to the child?s personality realisation in kindergartens and outlines the definitions of personal approach and individualization of education. The results from qualitative research that were used to identify the real environment and attitudes of teachers towards a realization of child?s personality in preschool education are presented in the practical part of this dissertation. Lastly, the main issues developed as a result of teachers trying to incorporate the concept of child?s personality to preschool education are highlighted.eng
dc.date.accepted2014-04-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam