dc.contributor.advisor | Suchánková, Eva | |
dc.contributor.author | Součková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:45:28Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:45:28Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-03-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31003 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou syndromu poruchy pozornosti s hyperaktivitou
(ADHD), jeho příčinami, výskytem a projevy v chování dítěte předškolního věku,
popisuje různé druhy farmakologické léčby a psychoterapeutické přístupy. Zaměřuje se na vytvoření metodiky práce pro konkrétní dítě s ADHD, která by sloužila rodičům ke každodennímu, systematickému a cílenému výchovně vzdělávacímu působení.
Popisuje spolupráci učitelky mateřské školy s rodinou. | cze |
dc.format | 63 s. (88574 znaků) | |
dc.format | 63 s. (88574 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Porucha pozornosti s hyperaktivitou | cze |
dc.subject | ADHD | cze |
dc.subject | hyperaktivita | cze |
dc.subject | impulzivita | cze |
dc.subject | biofeedback | cze |
dc.subject | kazuistika | cze |
dc.subject | Attention Deficit Hyperactivity Disorder | eng |
dc.subject | ADHD | eng |
dc.subject | hyperactivity | eng |
dc.subject | impulsivity | eng |
dc.subject | biofeedback | eng |
dc.subject | case interpretation | eng |
dc.title | Speciální vzdělávací potřeby dítěte s ADHD v běžné MŠ a v rodině. | cze |
dc.title.alternative | Special educational requirements of children with ADHD in the normal nursery school and family. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 33382 | |
dc.description.abstract-translated | The work deals with the issue of Attention Deficit Hyperactivity Disorder
(ADHD), its causations, incidence and manifestation in the behaviour of preschool
child. It describes the different types of pharmacological treatment and
psychotherapeutic approaches. Furthermore, it focuses on the developing of methods
and techniques for an actual child with ADHD which would assist the parents in their everyday, systematic and targeted childupbringing educational activities. The work also describes the cooperation of a nursery teacher with the family. | eng |
dc.date.accepted | 2014-04-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |