dc.contributor.advisor | Chodura, Radko | |
dc.contributor.author | Čečková, Květa | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:48:51Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:48:51Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31125 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce je vymezit vztah žáků staršího školního věku k historickým památkám Strakonic a zjistit rozsah a kvalitu vědomostí týkajících se strakonických nemovitých památek. Dále si tato bakalářská práce klade za svůj cíl zjistit, jaké místo zaujímá architektonická tvorba v hodnotovém systému žáků 2. stupně ZŠ. V teoretické části práce je věnován prostor především shrnutí a srovnání dostupných pramenů týkajících se historie města a jeho architektonických památek. Teoretická část obsahuje i stručný psychologický popis osobnosti žáka 2. stupně základní školy a jeho výtvarného projevu, vymezení funkce umění a architektury v životě dospívajících. V praktické části se věnuji zpracování výsledků výzkumu, který proběhl u žáků 6. a 9. tříd formou dotazníkového šetření. | cze |
dc.format | 60 s. | |
dc.format | 60 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Strakonice | cze |
dc.subject | architektura | cze |
dc.subject | výzkum | cze |
dc.subject | hodnotový systém dospívajících | cze |
dc.subject | Strakonice | eng |
dc.subject | architecture | eng |
dc.subject | survey | eng |
dc.subject | adolescents' value system | eng |
dc.title | Historické památky Strakonic ve výtvarné výchově | cze |
dc.title.alternative | Historical monuments Strakonic in art education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 34260 | |
dc.description.abstract-translated | The scope of this Bachelor thesis is to define the relationship of older school-age pupils towards the historical monuments of the city of Strakonice. Concerning the architectonic estates of Strakonice, it is also dealt with the vastness and quality of pupils' knowledge of this issue. Furthermore, this Bachelor thesis aims to find out what position reaches architectonic creation in the value system of pupils of the second grade of elemantary schools. The teoretical part of the thesis is primarily dedicated to the summary and comparison of the available sources which are connected with the history of the city and with its architectonic monuments.This part also contains a brief psychological description of the second grade elementary school pupil and its artistic expression, and also a definition of function of art and architecture in the life of adolescents. The practical part concentrates on results of survey which was carried out among pupils from sixth to ninth class of elementary school throughout questionnaires. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | VVu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kubík, Viktor | |