Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorChodura, Radko
dc.contributor.authorČečková, Květa
dc.date.accessioned2021-12-08T08:48:51Z
dc.date.available2021-12-08T08:48:51Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31125
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je vymezit vztah žáků staršího školního věku k historickým památkám Strakonic a zjistit rozsah a kvalitu vědomostí týkajících se strakonických nemovitých památek. Dále si tato bakalářská práce klade za svůj cíl zjistit, jaké místo zaujímá architektonická tvorba v hodnotovém systému žáků 2. stupně ZŠ. V teoretické části práce je věnován prostor především shrnutí a srovnání dostupných pramenů týkajících se historie města a jeho architektonických památek. Teoretická část obsahuje i stručný psychologický popis osobnosti žáka 2. stupně základní školy a jeho výtvarného projevu, vymezení funkce umění a architektury v životě dospívajících. V praktické části se věnuji zpracování výsledků výzkumu, který proběhl u žáků 6. a 9. tříd formou dotazníkového šetření.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectStrakonicecze
dc.subjectarchitekturacze
dc.subjectvýzkumcze
dc.subjecthodnotový systém dospívajícíchcze
dc.subjectStrakoniceeng
dc.subjectarchitectureeng
dc.subjectsurveyeng
dc.subjectadolescents' value systemeng
dc.titleHistorické památky Strakonic ve výtvarné výchověcze
dc.title.alternativeHistorical monuments Strakonic in art educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34260
dc.description.abstract-translatedThe scope of this Bachelor thesis is to define the relationship of older school-age pupils towards the historical monuments of the city of Strakonice. Concerning the architectonic estates of Strakonice, it is also dealt with the vastness and quality of pupils' knowledge of this issue. Furthermore, this Bachelor thesis aims to find out what position reaches architectonic creation in the value system of pupils of the second grade of elemantary schools. The teoretical part of the thesis is primarily dedicated to the summary and comparison of the available sources which are connected with the history of the city and with its architectonic monuments.This part also contains a brief psychological description of the second grade elementary school pupil and its artistic expression, and also a definition of function of art and architecture in the life of adolescents. The practical part concentrates on results of survey which was carried out among pupils from sixth to ninth class of elementary school throughout questionnaires.eng
dc.date.accepted2014-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVVu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKubík, Viktor


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam